RU  UA  EN

Середа, 24 квітня
  • НБУ:USD 39.25
  • НБУ:EUR 41.85
НБУ:USD  39.25

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

​Відправити в ремонт пристрій Samsung тепер стане зовсім нескладно

новини компаній

Відтепер власники пристроїв Samsung зможуть без проблем доставити свою техніку в ремонт з будь-якого куточка України, навіть якщо в їх населеному пункті немає сервісного центру. Головне, щоб поблизу було відділення "Нова пошта". Таку можливість їм надасть безкоштовна послуга "Pick-Up сервіс", запущена спільно компаніями "Samsung Electronics Україна" і "Нова пошта" з 30 січня на всій території країни *.

Суть послуги полягає в тому, що будь-який власник телефону, смартфона, планшета, а також інших пристроїв Samsung, зможе абсолютно безкоштовно переслати свій гаджет з відділення, будинку або офісу в сервісний центр і назад за вказаною адресою. Для цього потрібно просто звернутися до найближчого відділення компанії "Нова пошта", або скористатися гарячою лінією "Samsung Electronics Україна" - 0 800 502 000 для виклику кур'єра.

Послуга доставки пристроїв Samsung за допомогою "Pick-Up сервіс" є безкоштовною не тільки для гарантійних, але і для негарантійних випадків. В останньому випадку ремонт буде проводитися виключно після узгодження вартості проведення робіт з клієнтом.

Як підкреслив керівник департаменту сервісу "Samsung Electronics Україна" Олександр Роман, особливо важливо, що завдяки співпраці з компанією "Нова пошта", сервіс буде працювати на всій території країни. Це означає, що не обов'язково, щоб у вашому місті був сервісний центр - тепер гаджет в ремонт можна буде відправити з будь-якого місця, де є відділення "Нова пошта".

"Послуга працювала в пробному режимі всього протягом декількох місяців, проте відгуки користувачів про неї підтвердили зручність і унікальність даного сервісу", - зазначив керівник департаменту сервісу "Samsung Electronics Україна" Олександр Роман.

За словами директора з розвитку "Нова пошта" Максима Рабиновича, компанія планує і далі розширювати спектр супутніх сервісів, адже їх популярність говорить про зростаючий попит на подібні послуги. "Якщо раніше у нас можна було отримати або відправити посилку, замовити кур'єрське обслуговування, зробити грошовий переказ, то зараз ми беремо на себе доставку в ремонт пристроїв Samsung. - Будь то смартфон, планшет або розумні годинник Цим ми пропонуємо клієнту більше, ніж він звик отримувати у відділенні "Нова пошта", тому що бачимо клієнтський сервіс саме в додаткових можливостях ", - підкреслив Рабинович.

На сьогоднішній день сервісна мережа Samsung в Україні включає 115 авторизованих сервісних центрів. У компанії також діє професійний контактний центр з підтримкою послуги віддаленої настройки. А введення нових послуг, таких як "Pick-Up сервіс" у співпраці з "Нова пошта", в черговий раз демонструє, що компанія, перш за все, боятиметься про своїх клієнтів і має намір і надалі залишатися технологічним лідером в Україні.

Нагадаємо, "Samsung Electronics Україна" в п'ятий раз з 2010 року визнана кращою з ремонту побутової техніки за версією конкурсу "Вибір року 2016".

Детальніше про послугу - на сайті samsung.com

* За винятком зони проведення АТО і Автономної Республіки Крим

Знайшли помилку - видiлiть та натиснiть Ctrl+Enter