Торгова марка "Легко", яка належить холдингу МХП, почала випуск заморожених продуктів з курячого м'яса в оновленій упаковці. У компанії уточнили, що фірмовий стиль та дизайн ТМ "Легко" залишалися незмінними протягом десятиліття - з 2009 року.
"Відбулася зміна формату упаковки продукції. Тепер це картонна упаковка замість пластикових лотків. Це зручно, стильно, мінімалістично, не шкодить навколишньому середовищу, дозволяє зберігати продукт, дає можливість красиво викладати його на полицях магазинів", - розповіли про зміну упаковки продукції ТМ "Легко" в МХП.
Під цією маркою холдинг випускає лінійку з шести різних заморожених продуктів з курячого м'яса: нагетси та нагетси з сиром, стріпси, котлети кордон блю, котлети по-київськи, а також курячий шніцель.
"Ми хочемо показати споживачу, що заморожені продукти - це смачно, легко та зручно. А також нагадати про себе, викликати почуття подиву, омолодити дизайн на 20 років, - прокоментувала зміни упаковки добре відомого споживачам продукту Євгенія Родіна, керівник підрозділу продажів та маркетингу, каналу "Ключові клієнти", підрозділу м'ясо-ковбасних виробів МХП. - У нових упаковках ми "зашиваємо" справжній колірний код - кожна категорія SKU отримає свій колір, у який буде пофарбована вузька сторона упаковки та її окремі елементи. Так покупцям буде легше зорієнтуватися при виборі своїх улюблених продуктів".
Також компанія-виробник ТМ "Легко" відмовилася від позиціонування своєї лінійки у якості напівфабрикатів та заявила про створення нової категорії продуктів швидкого приготування - "Заморожені страви з курятини". Рішення про появу в упаковках наггетсів та стріпсів саше з фірмовими соусами "Пірі Пірі" та "Каррі" унікально для українського ринку.
Ключовим завданням рестайлінгу ТМ "Легко" в МХП назвали демонстрацію продуктів у невагомості та динаміці - це символічно відобразить легкість та швидкість приготування продуктів відомої торгової марки.
Над новим фірмовим стилем і створенням концепції дизайну ТМ "Легко" працювало провідне українське брендингові агентство SkyKillers під керівництвом його креативного директора та власника Юрія Качкарда.