RU  UA  EN

Середа, 2 квітня
  • НБУ:USD 40.85
  • НБУ:EUR 44.00
НБУ:USD  40.85
Суспільство

Новини

2 квітня

Всі новини

​Як знайти квитки, придбані до кібератаки: в УЗ пояснили

Фото: УЗ

Де подівся мій квиток і як повернути гроші, або ж як знайти квитки, придбані до кібератаки 22 березня 2025 року.

На ці питання відповіли в "Укрзалізниці".

У компанії радять перевірити свою електронну пошту — там має бути лист від "Укрзалізниці" з PDF-квитком.

"Якщо ви додавали свою електронну пошту до вашого профілю в застосунку. Перевірте також папку "спам" - квитки могли надійти туди", - йдеться в повідомленні.

А якщо квиток не вдалося знайти, то знайшли рекомендують приходити на потяг принаймні за 20 хвилин до відправлення.

"Провідник може перевірити підставу на проїзд за підтвердженням оплати: запис у банківському застосунку або квитанція про оплату", - заявили в УЗ.

Водночас щоб повернути гроші за раніше придбаний онлайн-квиток, то варто заповнити заявку на повернення. І повернути квиток можна не пізніше ніж за годину до відправлення.

"Якщо ви резервували кошти для автоматичної купівлі, а квиток через кібератаку так і не надійшов. Заповніть заявку на повернення — ми повернемо гроші після перевірки. Час повернення залежить від вашого банку й може тривати до 30 банківських днів", - пояснили в компанії.

А ось що робити, якщо купували квиток після відновлення онлайн-продажів від 27 березня?

Якщо під час оплати стався збій — гроші зняло, а квиток не надійшов:

  • Почекайте 5–10 хвилин і перевірте пошту.
  • Якщо квитка все ще немає, опишіть проблему через застосунок у розділі “Зворотний зв’язок”.
  • Вам або надішлють квиток, або повернуть гроші.

Нагадаємо, "Укрзалізниця" заявила 27 березня про відновлення онлайн-продажів квитків після масштабної кібератаки.⠀