RU  UA  EN

Середа, 24 квітня
  • НБУ:USD 39.30
  • НБУ:EUR 41.95
НБУ:USD  39.30
Бізнес

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

24 квітня

Всі новини

Косюк розповів, як через приватизацію можна реалізувати стратегію енергетичної незалежності країни

Через приватизацію державних компаній можна реалізувати стратегію енергетичної незалежності країни. Для цього потрібно зобов'язати майбутніх власників підприємств частково перейти на поновлювані джерела енергії. Про це заявив глава ПАТ "Миронівський хлібопродукт" Юрій Косюк на своїй сторінці в Фейсбук, коментуючи законопроект про приватизацію державного майна, який Рада планує розглянути в четвер.

За його словами, приватизація повинна передбачати інвестпроекти для відновлюваної енергетики.

«Безумовно, держава повинна позбавлятися від непрофільних і неприбуткових активів і віддавати їх в приватні руки. Але робити це з розумом, враховувати політичні та економічні фактори, а також закласти фундамент на майбутнє. Я кажу про неприпустимість продажу держпідприємств країні агресору, про недобросовісну приватизацію, а також про обов'язкову умову, яку повинні висунути майбутньому покупцеві - частковий перехід підприємства на поновлювані джерела енергії», - переконаний Косюк.

Косюк

Глава МХП підкреслив, крім переходу на відновлювану енергетику, потрібно зобов'язати майбутніх власників держпідприємств переробляти власні відходи виробництва.

«На додаток до вимог частково перевести енергетичні потужності на відновлювану енергетику, потрібно, в тому числі, зобов'язати майбутніх власників переробляти власні відходи виробництва або відходи прилеглих населених пунктів», - зазначив Юрій Косюк.

Він закликав уряд розглядати приватизацію як інструмент реалізації стратегії енергетичної незалежності країни, а не просте скидання баласту.

«Велика приватизація - це не тільки розпродаж об'єктів, це ще й зручний інструмент реалізації стратегії енергетичної незалежності країни», - підсумував Косюк.

Раніше, глава ПАТ "Миронівський хлібопродукт" Юрій Косюк в інтерв'ю газеті «Факти» заявив, що сьогодні українська продукція стала реальним конкурентом світовим виробникам.