RU  UA  EN

Пʼятниця, 22 листопада
  • НБУ:USD 41.00
  • НБУ:EUR 43.00
НБУ:USD  41.00
Бізнес

Новини

22 листопада

Всі новини

Ситуація на межі колапсу: експерт розкритикував ініціативу "Укрзалізниці" щодо зближення тарифних класів

Ініціатива залізничного монополіста "Укрзалізниці" щодо зближення тарифних класів є черговим прихованим підвищенням тарифів, яке завдасть серйозного економічного удару по українським виробниках.

Про це заявив виконавчий директор асоціації "Укрцемент" Роман Скільський на круглому столі в ІА УНІАН, передає кореспондент "Апострофа".

"До ряду нереалізованих прихованих можливостей отримати більше від вітчизняних виробництв відноситься ініціатива щодо зближення тарифних класів. Це буде можливо не убивчо, але надзвичайно небезпечно для галузі. Вартість перевезення окремих матеріалів може підвищитися до 80%", - зауважив він.

Також він детальніше описав проблеми в галузі, які виникли через регулярні підвищення тарифів "Укрзалізниці". Директор асоціації вказав, що ситуація практично дійшла до колапсу, оскільки через логістику багато напрямків катастрофічно відстають у розвитку, а для продукції створюється штучний дефіцит.

"Підвищення тарифів створили ситуацію, коли тільки за останній рік вартість перевезення матеріалів підвищилася на 52-64% ... Неефективна логістика стримує зростання в галузі, і якщо в наступному році не відбудеться змін, реформи в "Укрзалізниці", то ми втратимо 10% зростання. Підприємства віддають перевагу виробництву продуктів, які можна зберігати, а не відразу доставляти покупцеві. Створюється штучний дефіцит цементу на ринку, компанії отримують штрафні санкції і не виконують контракти ... Ми не отримуємо якісних послуг, оборот вагонів виріс до абсурдних величин, ми не говоримо вже про стан вагонів. Проблема перевезення будівельних матеріалів дійшла практично до колапсу", - зазначив експерт.

Скільський вказав на необхідність створення Національної комісії з питань регулювання транспорту (НКРТ). На його думку, без створення такого органу ініціатива про зближення тарифних класів або подібні до неї стануть черговим ударом по українських виробниках.