У В2В jewelry стверджують, що концепція компанії змінює суспільну свідомість і таку модель кешбеку може застосувати будь-яка ювелірна компанія.
Про це заявив керівник і засновник компанії Микола Гонта в інтерв'ю "Газеті по-українськи", передає "РБК-Україна".
"Ми перевернули свою свідомість і прийняли позицію, що клієнта - споживача, покупця - потрібно поважати та заохочувати. Розробили план підтримки. Абревіатура В2В – це "бізнес для бізнесу". Ювелірна продукція, будемо відверті, не є продуктом життєвої необхідності і відповідно має невисокий рівень попиту. Цей фактор впливає на ціноутворення ювелірних виробів. Таку модель, як у нас, могла використовувати будь-яка інша ювелірна компанія. Це реальний механізм без шкоди для бізнесу", - говорить Гонта.
За його словами, в компанії була розроблена спеціальна система нарахувань і виплат, яка залежить від придбаного виробу або подарункового сертифікату на покупку ювелірних виробів.
"Наприклад, ви купуєте кільце із золота 585-ї проби або срібний браслет 925-ї проби. Протягом року отримуєте повернення витрачених коштів, та ще й з плюсом. Чим більша сума покупки, тим вище цей плюс. Щотижнева прибутковість - від 2 до 3,5%. на бирці наших ювелірних виробів - дві суми. Перша - це ціна, а друга - сума бонусів, які протягом року буде нараховано на банківську карту. Якщо купуєте сертифікат, то протягом року отримуєте бонуси на банківську картку - 52 платежі. А через рік отоварюватися сертифікат в мережі наших ювелірних магазинів. Загалом, це можна зробити в будь-який момент, але після цього перестають накопичуватися бонуси. Це не акції і не облігації. Подарунковий сертифікат ви можете обміняти на вподобаний виріб", - додає Гонта.
Бізнесмен зазначає, що компанія таким чином не порушує закон, а просто відходить від класичної моделі ювелірного ринку - "ціноутворення і взаємодії з покупцями".
"У 2019 ми відкрилися в кожному обласному центрі України, а в 2020-го плануємо магазини і в кожному райцентрі", - резюмує власник компанії.