19 серпня фахівці з Raketa, Intertop, BBDO, Контрамарка, WOG і ще 10 великих компаній розкажуть, як трансформували продукт, бізнес і комунікацію в карантин на online-івенті DGTL марафон #4.
З програмою та списком спікером можна ознайомитися на сайті.
Щорічно бізнес-медіа бюро ekonomika+ проводить DGTL марафон, на якому провідні СМО, СЕО, креативні директори і власники компаній діляться стратегіями, досвідом і кейсами.
Ключовою темою марафону 2020 стала нова digital-реальність. Тим, хто вже був присутній онлайн, довелося міняти бізнес-процеси, що говорити про галузі, які до цього вважалися оффлайновими.
Теми спікерів DGTL марафону:
як INTERTOP увірвався в онлайн і навіщо бренду канал на TikTok, розповість СМО компанії Валерія Толочина;
як карантин активував новаторські продають digital-сервіси: кейсами WOG поділиться Head of digital marketing Євген Чорний;
що змінилося в маркетингу вражень в карантин і що робити сфері масових заходів, від CBDO Adsapience Олега Бертуша;
про digital-інструменти для розвитку партнерської мережі продажів розповість СМО Ajax Systems Валентин Гриценко;
як Jägermeister ефективно замінив оффлайн-інтеграції та створив комунікаційну екосистему на карантині, поділиться бренд-менеджер компанії в Україні Вікторія Прудник.
Оскільки соціальна місія бізнес/медіа бюро еkonomika+ - допомагати підприємцям, надаючи знання і перевірені стратегії, організатори впровадили формат участі FREE, по якому всі бажаючі отримають доступ до виступів чотирьох спікерів безкоштовно.
Формат участі FULL включає доступ до виступів 14 експертів і всі можливості живого івенту в онлайн-форматі: максимальний ефект присутності за рахунок трансляції в професійній студії; ожливість задати питання експертам під час виступу - їх озвучить ведучий-модератор; онлайн-чат для питань експертам: учасники зможуть проконсультуватися з своїм кейсам під час консультацій в Telegram; моментальний доступ до презентацій; нетворкінг в закритій Telegram-групі: майданчик для обговорення ідей, знайомств і спільного пошуку нестандартних digital-рішень.
Вибрати формат і зареєструватися можна за посиланням. Організатори проекту - Ekonomika+ - бізнес-медіа хаб, до якого входять онлайн-видання mmr.ua, delo.ua і womo.ua, а також журнал "ТОП-100. Рейтинги найбільших". Також Ekonomika+ щорічно проводить більше 20 заходів, серед яких SHE Congress - обмін досвідом жінок в бізнесі, "Завтра" - конференція унікальних тінейджерів, Business Wisdom Summit - стратегії і досвід змін від лідерів великого бізнесу, HR Wisdom Summit - обмін кейсами між HR-фахівцями за межею стандартних компетенцій. Також організатором виступив онлайн-медіа про маркетинг, рекламу і креативі MMR, який надає свіжі новини і кейси топових маркетинг-директорів і фахівців з комунікацій.