RU  UA  EN

Неділя, 5 травня
  • НБУ:USD 39.25
  • НБУ:EUR 41.90
НБУ:USD  39.25
Бізнес

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

5 травня

Всі новини

Через Парцхаладзе може гальмуватися будівництво Київської обхідної дороги - нардеп

Сумнівні земельні ділянки, пов'язані з відомим забудовником, главою Конфедерації будівельників України Львом Парцхаладзе, можуть загальмувати будівництво Київської обхідний дороги.

Про це під час презентації проекту Київської обхідний дороги, будівництво якої почнеться в 2020-му році в рамках ініційованої президентом Зеленським програми "Велике будівництво", заявив нардеп і голова Київського обласного осередку "Слуги народу" Олександр Дубинський, він, зокрема, звернув увагу на проблему, з якою може зіткнутися "Укравтодор" в рамках будівництва, йдеться на сторінці партії "Слуга народу" в Facebook.

За словами Дубинського, багато ділянок, на яких за проектом повинна буде будуватися дорога, належать приватним особам, пов'язаним з Парцхаладзе. Вони могли бути незаконно виділені і привласнені.

"Хочу звернути увагу на те, що безліч ділянок під Київською обхідний дорогою викуплені такими собі приватними особами, пов'язаними з колишнім заступником міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Львом Парцхаладзе. З цими ділянками буде велика проблема, тому що державі доведеться за бюджетні кошти платників податків ці ділянки у пана Парцхаладзе, або пов'язаних з ним компаній або людей викуповувати", - сказав Дубинський.

Нардеп також додав, що питання з ділянками варто вирішувати із залученням прокуратури.

"Якщо ми зараз з паном Кубраковим (ред. - глава "Укравтодору") на етапі проектування звернемо увагу на це питання і звернемося в прокуратуру, то зможемо ці ділянки повернути у власність держави. Упевнений, що можна довести злочинний умисел при їх виділенні і присвоєння компаніями пана Парцхаладзе", - додав Дубинський.

Також депутат "Слуги народу" відзначив важливий політичний момент, в якому замішаний брат Льва Парцхаладзе.

"Хочу звернути увагу на те, що його брат Георгій Церегаішвілі є керівником обласної організації партії ЄС, тому це ще політичне питання. Разом ми з цим впораємося", - пообіцяв Дубинський.

Під час презентації повідомили про проведення тендера на проектні роботи першої ділянки КОД протяжністю 35,2 км, яка з'єднає дороги М-06 Київ - Чоп і М-05 Київ - Одеса.

За попередніми розрахунками "Укравтодору", вартість цієї ділянки складе 12 млрд грн, а загальна вартість КОД - 85 млрд грн. Повністю завершити роботи з будівництва Київської обхідний дороги планується за 5-6 років в умовах стабільного фінансування.

Нагадаємо, що Лев Парцхаладзе був звільнений з посади заступника глави Мінрегіонбуду у вересні 2019 року.

Нещодавно будівельники під час зустрічі з прем'єр-міністром Денисом Шмигалем звернулися до уряду і Мінрегіону з проханням скасувати скандальні поправки в Містобудівні норми, згідно з якими забудова багатоквартирних будинків в селах і передмістях обмежена чотириповерховими будівлями. ДБН Б.2.2-12: 2018 і нова редакція ДБН Б.2.2-12: 2019 розроблялися, коли заступником глави Мінрегіону був відомий забудовник Лев Парцхаладзе і ЗМІ писали, що саме він був зацікавлений в ухваленні нових ДБН.

Також за інформацією ЗМІ Лев Парцхаладзе намагався влаштуватися в Офіс простих рішень і результатів Міхеїла Саакашвілі. Як писало видання РБК-Україна, проведений Офісом простих рішень Міхеїла Саакашвілі за активної підтримки Конфедерації будівельників України Льва Парцхаладзе круглий стіл по будівельній реформі став ще однією спробою зупинити вже розпочату з ініціативи президента реформу містобудування.

Версія для друку
Знайшли помилку - видiлiть та натиснiть Ctrl+Enter
Розділ: Бізнес
Теги: