Минулий рік зруйнував усі плани, змусив подивитися на світ інакше, відкрив нові сторони бізнесу. Брифи стали неважливими, основний виклик креативної індустрії - адаптуйся або помри.
Як ринок змінив критерії якісної та успішної рекламної кампанії: голосно і яскраво тепер не означає ефективно? Що робили маркетинг- та PR-директори в умовах обмежених бюджетів? Як період самоізоляції вплинув на канали комунікації брендів, коли всі сиділи вдома? Як рекламні кампанії адаптували свої меседжі під реалії 2020? Чому на перший план вийшли соціальні комунікації і як бренди вчилися їх монетизувати? Які нестандартні інструменти використовували? X-Ray визначає найкращих серед тих, хто зумів знайти відповіді на ці питання та протистояти викликам 2020.
Приймання анкет від компаній та агенцій триває з 12 січня по 5 лютого.
НОМІНАЦІЇ
Ребрендинг року
Компанії, які, попри зовнішні виклики, зважилися на внутрішні трансформації і зміни візуального стилю.
PR-кампанія року
Найкращі комунікаційні та іміджеві кампанії року.
Діджитал-кампанія року
Бренди, які підкорили діджитал-простір своїм креативом.
Офлайн-кампанія року
Використання комплексу офлайн-інструментів для досягнення бізнес-цілей.
Онлайн-івент року
Івент у діджіталі, який підкорив аудиторію не лише спікерами та контентом, але й нестандартною реалізацією під час пандемійних обмежень.
Соціальний проект року
Гучні соціальні ініціативи, які запам’ятаються надовго.
Об’єднання брендів року
Бренди, які вирішили стати сильнішими завдяки колабораціям або спільним спонсорським проектам.
Продакт-плейсмент року
Найоригінальніший прояв брендів у кліпах / фільмах / серіалах / ТВ-шоу.
Зіркова кампанія року
Успішна інтеграція образу та імені зіркового амбасадора у кампанію бренда.
Колаборація року з інфлюенсером
Досвід ефективної співпраці брендів з інфлюенсерами.
Внутрішні комунікації року
Використання актуальних маркетингових інструментів у формуванні бренда роботодавця.
Компанія-прорив року
Компанія, яка голосно заявила про себе 2020 року.
Дизайн року
Візуальне рішення, яке вразило своїм стилем та узгодженістю філософії бренда і/або бізнес-завдань.
Також є спеціальні номінації, переможців у яких оберуть члени журі:
- Гран-прі
- Провал року
- Маркетинг-директор року
- PR-директор року
Гран-прі отримає номінант, який максимально вразить креативом і підходом до реалізації проекту. У номінації "Провал року" оберуть компанію, яка зробила найбільшу комунікаційну помилку в 2020 році.
Оргкомітет не омине і професіоналів, які стояли за найяскравішими комунікаційними проектами 2020. Шорт-лист у номінаціях "Маркетинг-директор року" та "PR-директор року" сформує редакція MMR, переможців визначать члени журі. Організаційний комітет може висувати у номінації кейси на власний розсуд. Редакція MMR обере тих, хто найбільш сміливо і креативно впорався з викликами 2020. Перед стартом голосування редакція MMR формує шорт-лист кожної з номінацій. Подання анкети номінантом не гарантує потрапляння у шорт-лист рейтингу X-Ray.
Оцінювати номінантів будуть члени журі, редакція MMR та експертна спільнота через онлайн-голосування.
Голосування триватиме з 8 по 26 лютого.
Переможця у кожній номінації обиратимуть за найвищими балом, який складатиметься з: оцінки журі - 40%, оцінки редакції - 30%, онлайн-голосування - 30%.
Переможців оголосять на офіційній церемонії X-Ray Marketing Awards, яка відбудеться у березні. Дата і час будуть анонсовані пізніше.
Поштова адреса оргкомітету рейтингу - за посиланням.