RU  UA  EN

Четвер, 21 листопада
  • НБУ:USD 41.00
  • НБУ:EUR 43.20
НБУ:USD  41.00
Бізнес

Новини

21 листопада

Всі новини

Як розвивася маркетинг та комунікації за період незалежності - спецпроект mmr.ua

партнерський матеріал

Топове українське медіа про маркетинг та комунікації mmr.ua спільно з еспертами зробили ретроспективу рекламно-комунікаційного ринку за 30 років.

Спекпроєкт вийшов напередодні Дня Незалежності України складається з трьох частин.

В першому випуску, експерти галузі, серед яких Олена Дерев’янко, співзасновниця та партнер агенції PR Service, віце-президент PR-Ліги, Анна Захараш, директор із корпоративних зв’язків Київстар, Анна Руденко, маркетинг-директор AB InBev Efes та інші аналізували чи зробила Україна квантовий стрибок у розвитку маркетингу, креативу та комунікацій. Не всі експерти однаково солідарні в тому, що українські галузі вдалося досягти багато чого. Говорячи про маркетинг потрібно в першу чергу дивитися на стан бізнесу, якому в більшості своїй немає чим похвалитися.

У другій частині спецпроекту експерти MMR назвали знакові, на їх погляд, події, які мали вплив на розвиток маркетингу та комунікацій. Серед перерахованих кампанії європейського масштабу: ЄВРО-2021 та Євробачення 2017, кампанії, спрямовані на ідентифікацію України - Ukraine NOW, називали корпоративні проєкти в тому числі. В перелік визначних подій потрапила і виборча кампанія Володимира Зеленського, при цьому промо дебатів на стадіоні виділили як окремий комунікаційний проєкт.

У третій частині відібрано 6 визначних рекламних роликів, фрази з яких стали мемами свого часу, у візуальних образах знайшли відображення соціальні процеси, а деякі кампанії навіть сформували тренди в комунікаціях на найближчі роки.

За версією MMR такими роботами стали:

1 Кампанія для Київстар за участі Влади Литовченко та Жерара Депардьє, 2004 рік

2 "А я на морі" для ДЖИНС, 2005 рік

3 Жіноче задоволення від "Бонжур-десерт", 2006 рік

4 "Ice, Ice Baby" від "Славутич ICE", 2007 рік

5 Патріотична кампанія "Помним. Гордимся. Победим" від TABASCO, 2015 рік

6 Продакт-плейсмент АТБ у кліпі MOZGI, 2018 рік

Реклама та креатив завжди були дзеркалом соціально важливих подій, політичних історій – це ще раз підтверджує спецпроєкт MMR. На щастя, в останні декілька років вдало реалізовуються комплексні кампанії, спрямовані на ідентифікацію України як нації. Соціальні цінності бізнес інтегрує у власні маркетингові та комунікаційні стратегії. Балом починає правити сенс, а не просто візуальна картинка і невигадлива мелодія.