RU  UA  EN

Вівторок, 7 травня
  • НБУ:USD 39.20
  • НБУ:EUR 41.90
НБУ:USD  39.20
Бізнес

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

6 травня

Всі новини

Кошти "ковідного" фонду було використано за цільовим призначенням - Укравтодор

Укравтодор застосував кошти фонду боротьби з COVID-19 за цільовим призначенням та з дотриманням вимог чинного законодавства, повідомила у Facebook пресслужба держустанови у відповідь на публікації у ЗМІ, де розповсюджувалася інформація про порушення, нібито виявлені Державною аудиторською службою (ДАСУ).

За інформацією Укравтодору, зауваження експертів ДАСУ стосуються лише формальних порушень у ході закупівель.

"Частину зауважень виправлено під час моніторингу, однак всі інші зауваження оскаржені в суді. Зауваження стосуються випадків, коли, наприклад, не вказано адресу замовника чи не вказано мову формування пропозиції. Такі формальні порушення не впливають на саму процедуру закупівлі та її результати", - прокоментував перший заступник голови Укравтодору Андрій Івко.

В Укравтодорі додали, що цифри ймовірних порушень, на які посилаються деякі ЗМІ, не підтверджуються даними офіційного звіту ДАСУ та офіційного листа цієї служби до Укравтодору щодо результатів перевірки.

За словами Івка, більшість проєктів Укравтодору пройшло через Антимонопольний комітет, де є механізми оперативного реагування на порушення у закупівлях як держави, так і учасників ринку.

"І наголошу, у кожному випадку ми маємо завершені об’єкти: якісні дороги та мости, із забезпеченням контролю якості та гарантійним терміном експлуатації", - сказав він.

У висновку ДАСУ щодо закупівель Укравтодору також наголошується на необхідності змін у чинній системі контролю, у тому числі щодо залучення незалежного технагляду, методики оцінки неякісних робіт і забезпечення контролю якості протягом всього циклу експлуатації об’єктів.

Ці рекомендації враховуються Укравтодором, розповіли у держустанові. Так, протягом останніх двох років на ключових об’єктах інфраструктури залучають незалежний технагляд, а експертиза проєктів стала обов’язковою.

"Говорити про мільярдні втрати бюджету, як це подають у деяких онлайн-виданнях, некоректно. Усі кошти з Фонду використано за цільовим призначенням та з дотриманням вимог чинного законодавства — про що і зазначається у звіті", - резюмував Укравтодор.