Рекламні оголошення за прикладом "Живу поруч. Встановлю Windows" з фото голлівудських знаменитостей, як і раніше, існують не тільки на вулицях, а й в онлайн-просторі - багато брендів і майданчиків нехтують авторським правом і запускають банери з чужим контентом. Таких рекламних оголошень дуже багато, вони ротуються та швидко замінюються новими. Водночас сумлінні компанії та рекламні мережі намагаються популяризувати культуру легального контенту.
В якості прикладу легальної реклами можна навести мережу нативної реклами recreativ, яка використовує лише брендовий контент, контент власного виробництва чи придбаний на стоках. Компанія є учасницею української ініціативи "Чисте небо", яка протистоїть піратству, та міжнародній організації IAB, що сприяє розвитку інтерактивної реклами.
"Ми вважаємо, що індустрія медіа не може розвиватися нормально, коли є проблема піратства. Це шкодить іміджу онлайн-реклами в цілому і знижує кістки порядних агентств, поки сірі монетизуються, порушуючи закон. Ми хочемо це змінити, тому ми у рекреатив завжди відповідально ставимося до продукту, що випускається, – коментує співвласник рекламної мережі recreativ. — Насправді, в перспективі це навіть вигідно, адже клієнти та майданчики розуміють, що ми дбаємо і про свою, і про їхню репутацію, і стають нашими постійними лояльними партнерами».
Де брати легальний контент?
Експерти рекомендують використовувати брендовий: у кожної компанії, що поважає себе, повинен бути власний унікальний матеріал: фотосесії, key-віжуали та інш. Це як частина бренд-айдентики, яку клієнт надає мережі розміщувати.
Також є варіант створити контент. Якщо клієнт не має власного контенту, в recreativ є свої дизайнери, які можуть зробити макети під кампанію.
Або купити контент. Зараз існує безліч стоків із контентом на будь-який смак: можна придбати річну передплату або купувати матеріал разово під конкретну мету. Також є безкоштовні стоки, де фотографи або дизайнери-початківці діляться своїми креативами, щоб розкрутитися.