Рекламні оголошення за прикладом "Живу поруч. Встановлю Windows" з фото голлівудських знаменитостей, як і раніше, існують не тільки на вулицях, а й в онлайн-просторі - багато брендів і майданчиків нехтують авторським правом і запускають банери з чужим контентом. Таких рекламних оголошень дуже багато, вони ротуються та швидко замінюються новими. Водночас сумлінні компанії та рекламні мережі намагаються популяризувати культуру легального контенту.

В якості прикладу легальної реклами можна навести мережу нативної реклами recreativ, яка використовує лише брендовий контент, контент власного виробництва чи придбаний на стоках. Компанія є учасницею української ініціативи "Чисте небо", яка протистоїть піратству, та міжнародній організації IAB, що сприяє розвитку інтерактивної реклами.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

"Ми вважаємо, що індустрія медіа не може розвиватися нормально, коли є проблема піратства. Це шкодить іміджу онлайн-реклами в цілому і знижує кістки порядних агентств, поки сірі монетизуються, порушуючи закон. Ми хочемо це змінити, тому ми у рекреатив завжди відповідально ставимося до продукту, що випускається, – коментує співвласник рекламної мережі recreativ. — Насправді, в перспективі це навіть вигідно, адже клієнти та майданчики розуміють, що ми дбаємо і про свою, і про їхню репутацію, і стають нашими постійними лояльними партнерами».

Де брати легальний контент?

Експерти рекомендують використовувати брендовий: у кожної компанії, що поважає себе, повинен бути власний унікальний матеріал: фотосесії, key-віжуали та інш. Це як частина бренд-айдентики, яку клієнт надає мережі розміщувати.

Також є варіант створити контент. Якщо клієнт не має власного контенту, в recreativ є свої дизайнери, які можуть зробити макети під кампанію.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Або купити контент. Зараз існує безліч стоків із контентом на будь-який смак: можна придбати річну передплату або купувати матеріал разово під конкретну мету. Також є безкоштовні стоки, де фотографи або дизайнери-початківці діляться своїми креативами, щоб розкрутитися.