RU  UA  EN

Четвер, 14 листопада
  • НБУ:USD 41.05
  • НБУ:EUR 43.55
НБУ:USD  41.05
Бізнес

Новини

13 листопада

Всі новини

Світ не крутиться навколо РФ та її вугільних басейнів - бенефіціар групи компаній Adelon Дмитро Коваленко

Взимку Росія передбачила європейським країнам, що вони "замерзнуть", проте окремі компанії-постачальники енергоносіїв переорієнтували свої логістичні ланцюжки.

Серед таких виявилася група компаній Adelon, до якої входять Adelon AG та PGIP, коментує бенефіціар групи компаній Adelon Дмитро Коваленко.

"Імпорт енергетичного вугілля в ЄС з Австралії, ПАР та Індонезії, які традиційно постачали азіатські ринки, зріс більш ніж в 11 разів за чотири місяці після лютого 2022. Головне питання, яке потрібно було вирішити – логістика. В основному серед клієнтів нашої компанії європейські підприємства , Але є і заводи з Індії та Китаю. Замовник каже, яку марку вугілля він хоче, і ми зобов'язані задовольнити цей попит. Везем вугілля з ПАР, США, Австралії, Колумбії", - розповів Коваленко.

Якщо зазвичай РФ забезпечувала близько 70% потреб ЄС у енергетичному вугіллі, то після повномасштабного вторгнення її в Україну ситуація змінилася – трейдери шукали нові напрямки постачання. Adelon запропонувала клієнтам Колумбію, ПАР, Танзанію, Австралію, Нову Зеландію, Індонезію. Але цього було недостатньо, і, наприклад, для Польщі розробили інноваційне логістичне рішення, розповідає Дмитро Коваленко: "Польські порти – Свиноуйсьце, Гдиня та Гданськ були призначені насамперед для експорту. Проблема була в тому, де зберігати сировину та в наявності глибоководних причалів Спеціалісти компаній Adelon AG і Polska Grupa Importowa Premium sp.zoo розробили і впровадили новий тип перевалки на рейді з судна на судно.Це допомогло розвантажити порти. Діє ця схема так: великі судна місткістю 50 000 - 60 000 тонн порту та на дрібніші судна місткістю 5 000 - 15 000 тонн перевантажується вугілля. Таким чином, союзники України змогли благополучно пережити зиму і надалі розвиватися без російських енергоносіїв".

Дмитро Коваленко закликає підприємства звернути увагу на "тонкі місця" - щоби конкурувати, потрібно вміти вчасно перебудуватися і перейти на більш високотехнологічне та менш енергоємне виробництво.