RU  UA  EN

Понеділок, 6 травня
  • НБУ:USD 39.25
  • НБУ:EUR 41.90
НБУ:USD  39.25
Бізнес

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

6 травня

5 травня

Всі новини

Кременчуцькі фірми експортували брухт УЗ під виглядом вживаних рельсів - розслідування

В Україні працює тіньова схема перетворення металобрухту на вживаний товар з подальшим його експортом, з метою мінімізації сплати податків та отримання відшкодування ПДВ з держбюджету.

Про це йдеться у розслідуванні Бізнес.Телеграф.

Як стверджують журналісти, ТОВ "Центр промислового ремонту та будівництва" (Кременчук) перед вторгненням росіян у 2022 році придбала на аукціоні "Укрзалізниці" два лоти металобрухту рельсів, "вид 510" загальним обсягом 2,023 тонни із митним кодом 7204.

"А вже у другій половині 2022 року майже весь цей товар був успішно вивезений у Польщу. Але оформлений документами він був не як брухт, а як б/в рейки за митним кодом 73, що були в користуванні. Вивозили через іншу фірму - ПП "Метекс" (також Кременчук)", - пишуть журналісти.

Таким чином, брухт рельсів за півроку нібито пройшов серію переробок документів та довідок, зокрема у ТПП, які підтвердили, що брухт рельсів УЗ із групи 7204 перетворився на б/в рельси групи 73, які можна в подальшому використовувати (наприклад, на під'їзній залізниці, яка не має великого навантаження).

"В реальності такого не могло бути, проте даний випадок мав банальну мету - зекономити на податках. Вивізне мито становить 3 євро з кожної тонни. Більш того, експортер нібито рейок ще й заробив кошти на повернені ПДВ з держбюджету. В даному випадку нібито б/в рельси, а насправді брухт рельс пройшов органи контроля Митниці, в тому числі у частині визначення вартості. Оскільки ціна б/в рельсів значно вища, аніж була куплена ця партія, реально оцінена як брухт", - пише Бізнес.Телеграф.