RU  UA  EN

Четвер, 21 листопада
  • НБУ:USD 41.00
  • НБУ:EUR 43.20
НБУ:USD  41.00
Бізнес

Новини

21 листопада

Всі новини

"Волонтерством займаємось давно": засновник FIZI Олександр Паньковецький передав ЗСУ понад 20 тисяч енергетичний батончиків

Український бренд FIZI, відомий своїми протеїновими та шоколадними батончиками, об'єднав зусилля з Благодійним Фондом "Батальйон Волонтер" для ініціативи на підтримку ЗСУ.

Компанія, очолювана Олександром Паньковецьким, передала партію снеків, які невдовзі опиняться на передовій.

Тепер українські захисники та захисниці 3-ї окремої танкової бригади та підрозділу ССО матимуть додаткові поживні снеки.

"Радію, коли передаємо щось військовим. Ми передаємо батончики для волонтерів з БФ "Батальйон Волонтер". Тому продукція точно піде хлопцям та дівчатам на фронт та, як мінімум, додасть емоцій, смаку, енергії. Волонтерством ми займаємося вже давно, від самого початку нашої роботи разом з нашими клієнтами", - розповів власник та засновник бренду Олександр Паньковецький.

У компанії розповіли, що енергетичні батончики FIZI не містять цукру та збагачені до 14 гр білка, а це дає змогу швидко втамувати голод та отримати енергію. Завдяки пакуванню флоу-пак, ці снеки зберігають свіжість до 9 місяців. У весняно-літній період на фронт відправляються батончики без шоколаду, що робить їх зручними для споживання у спеку. Продукт є веганським, тому буде чудовим вибором для веганів та вегетаріанців, які часто стикаються з проблемами харчування на фронті.

"Ми відкрили добрі стосунки з паном Олександром. Це, безпосередньо, можливість для наших військових мати протеїновий батончик та в потрібний ситуації підкріпитися, набратися енергії, щоб стримувати цього негідника-ворога. Ми зі свого боку робимо все можливе. Дякуємо Олександру за таку ініціативу", - розповів Ігор Бондарчук, волонтер, представник БФ "Батальон Волонтер".

FIZI не вперше виступає з ініціативами на підтримку ЗСУ. Команда компанії випускає благодійні батончики, організовує соціальні акції, співпрацює з волонтерськими організаціями. На сайті компанії споживач може долучитися до ініціативи, яку бренд проводить на постійній основі: оплатіть один або декілька батончиків Charity bar, а бренд потроїть цю кількість та відправить їх на передову. За час існування благодійної акції для ЗСУ було передано понад 20 000 батончиків.