Напередодні початку дії нових контрактів, які укладав "Державний оператор тилу", на забезпечення Збройних сил продуктами харчування розпочалася брудна медіа-кампанія проти одного з постачальників, підприємця із Запоріжжя Владислава Володського.
Про це сам підприємець розповів УНН.
"Справа в тому, що з липня починають діяти нові контракти на постачання харчування для ЗСУ. Наша компанія приймає участь в тендерах, які проводить ДОТ. ДОТ перейшов на нову систему проведення тендерів і, безумовно, це не влаштовує тих, хто не готовий сприйняти зміни та нову філософію постачання харчування для ЗСУ. Я чудово розумію, що тонни бруду, які були вилиті на мене та мою родину, є нічим іншим як намаганням вплинути на мене з метою змусити нашу компанію відмовитися від участі в тендерах. Методи й засоби не змінилися: спочатку йдуть "наполегливі" пропозиції зійти з дистанції, а після відмови починається брудна медіакампанія", - зазначив Володський.
Підприємець додав, що знає, хто є замовником цієї медіакампанії та чого ці люди хочуть досягти.
"Мною зумисно було записано відео, завдяки витоку якого вдалося вирахувати замовника та всіх причетних до цієї брудної кампанії. Але це зрежисоване відео містить сюрприз, про який ті, хто його розповсюджують, навіть не здогадаються, і про який я розповім найближчими днями. І хочу звернутися до своїх опонентів: я не піду на картельну змову, я постачав, постачаю і буду постачати продукти для української армії", - додав Владислав Володський.