RU  UA  EN

Понеділок, 10 березня
  • НБУ:USD 40.85
  • НБУ:EUR 44.00
НБУ:USD  40.85
Бізнес

Новини

10 березня

Всі новини

​Співзасновник "Нової пошти" зіткнувся із серйозним викликом і майже надихнувся прикладом Маска

Фото: facebook.com/Volodymyr.Popereshnyuk

Український підприємець, співзасновник компанії "Нова пошта" Володимир Поперешнюк майже надихнувся прикладом глави департаменту урядової ефективності (DOGE) Ілона Маска.

Підприємець заявив про те, що має серйозний виклик для майбутнього "Нової пошти".

Попершнюк каже, що компанія виросла і зараз варто вже генерувати нові ідеї.

"Прямо зараз, я, як власник Нової Пошти, маю серйозний виклик щодо майбутнього нашої компанії. Річ у тому, що ми ВИРОСЛИ. Ми перетворилися на величезну компанію з майже 30 тисяч працівників, з чималим управлінським та адміністративним апаратом. Але як зберегти живу компанію, здатну продовжувати генерувати і реалізовувати вау-ідеї? Як не перетворитися на неповоротку забюрокрачену корпорацію, з лайном коридорних війн та єдиною мотивацією менеджменту, що зводиться до гасла "аби не помилитися"?" - запитує підприємець.

Разом з тим додає, що має намір створити департамент ефективності компанії, аналог DOGE. Тобто те, що зараз робить Ілон Маск в команді Дональда Трампа в США.

"Але комерційна компанія це не уряд, де можна звільняти кожного чиновника і буде тільки краще. У бізнесах зазвичай потрібні всі працівники і виявити тих, кого можна звільнити, без втрат для компанії, дуже складно. Тим паче наше завдання це не стільки скорочення витрат, скільки розширення нашого бізнесу, експансія на інші ринки та інновації, а це ніяк не корелюється із скороченням персоналу. Навпаки, нам важливо зберегти мотивацію команди, інтерес до життя та її розвиток", - ділиться Попершнюк.

Також зазначає, що вирішив провести аудит процесів, які виконують всі не операційні працівники, які не торкаються посилок.

"Планую поділити на цих працівників на дві категорії - ті, хто підтримують життєдіяльність компанії і ті, хто її розвиває та удосконалює. Щоб надати перевагу та ресурси останнім. І головне, знайти зайві та шкідливі процеси, від яких варто позбуватися. Важливо прибрати все, що заважає компанії розвиватися та рухатися уперед. Але зусилля цього вартують, бо такі реформи мають перетворити гарну компанію на найкращу", - наголосив Попершнюк.

Нагадаємо, 18 лютого в Покровську на Донеччині закрили останнє відділення "Нової Пошти" - №3.