Зміни маршрутів ірландського лоукостера Ryanair для приходу в Україну пов'язані з особливостями ринку в нашій країні.
Про це "Апострофу" розповів експерт в сфері транспорту Сергій Хижняк.
"Минулого разу, коли компанія виходила на український ринок, вони запропонували маршрути, заточені виключно під іноземців, а для українців це були непопулярні лінії. Проте Ryanair вів продажу, і, в принципі, вони змогли зрозуміти український ринок, і зараз вони виходять з іншою стратегією - це орієнтація на українських пасажирів. Власне, основні два сегмента - це туризм і гастарбайтери", - сказав він.
При цьому експерт громадської компанії "Європатруль" В'ячеслав Коновалов в коментарі назвав вибір маршрутів Ryanair "утилітарним, з найбільшим пасажиропотоком, який вже розкатали в Україні". Також експерт додав, що наявність великої кількості маршрутів в польські міста пов'язано з тим, що лоукостера є бази, яких немає і поки не передбачається в Україні.
Коновалов впевнений, що для України як для держави було б цікавіше відкриття менш розкручених маршрутів.
Детальніше читайте в матеріалі "Апостроф.Економіка" - Ryanair в Україні: обвалу цін не буде, але є багато цікавих моментів.