RU  UA  EN

Пʼятниця, 26 квітня
  • НБУ:USD 39.35
  • НБУ:EUR 42.00
НБУ:USD  39.35
Бізнес

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

26 квітня

Всі новини

Транспортний комітет рекомендує запустити новий маршрут Інтерсіті + до Ужгорода

Транспортний комітет Верховної Ради рекомендує запустити новий маршрут Інтерсіті+ до Ужгорода.

Про це голова комітету Ярослав Дубневич розповів напередодні виїзного засідання парламентських комітетів, яке сьогодні проходить в Івано-Франківську

Серед обговорюваних тем: будівництво та ремонт автодоріг в регіоні (в тому числі - в гірській місцевості), нові прикордонні пункти пропуску, а також - запуск нового маршруту «Інтерсіті+» з Києва в Ужгород. Було запрошено представників Львівської області, Івано-Франківська, Волині, Чернівців та Закарпаття.

«Перебуваючи на кордоні з чотирма країнами ЄС (Угорщиною, Словаччиною, Польщею, Румунією), Карпати служать західними воротами для зовнішньоекономічного співробітництва. Через області регіону йде великий обсяг вантажних вітчизняних і транзитних експортно-імпортних перевезень. Відповідно: чималу роль відіграє розвиток дорожньо-транспортної інфраструктури», - зазначив Дубневич, коментуючи захід.

На думку нардепа, Карпатському регіону, так само як і Львівщині, потрібно вирішити три ключові завдання: завершити вже розпочате будівництво доріг (на деяких, як наприклад, на М-06 Київ - Чоп, уповільнені роботи ведуться вже 10 років) і забезпечити якісний ремонт вже наявних, паралельно зайнявшись мостами; облаштувати якомога більше прикордонних пунктів пропуску (побудувати кілька нових, а ті, що вже є, вдосконалити і обладнати за світовими стандартами). Насамкінець - налагодити роботу «Укрзалізниці», яка через хронічний брак тяги з року в рік зриває дорожні ремонтні роботи, не доставляючи вчасно сипучі та будматеріали.

«Крім траси Київ-Чоп, мова йде про завершення будівництва дороги від м Берегово до міжнародного автомобільного пункту пропуску "Лужанка". Україна повинна бути готова до збільшення трафіку вантажного автотранспорту з боку Угорщини», - розповів нардеп.

Чекає свого завершення і будівництво автомобільного мосту в смт Буштин на автотрасі Н-09 Мукачеве - Рахів - Івано-Франківськ - Львів.

«Будемо рекомендувати Мінфіну, Держагентству автодоріг і відповідним облдержадміністраціям передбачити кошти на розвиток доріг Карпатського регіону», -пообещал Дубневич.

Втім, гроші грошима, а на хід робіт не в останню чергу впливає діяльність ПАТ «УЗ». Невправні залізничники на піку попиту на перевезення (а це трапляється традиційно восени, коли перевозити кидаються всі: аграрії, енергетики, дорожники) часто не можуть забезпечити своєчасну поставку вантажів (в тому числі - сипучих для ремонтників). Результат: гальмуються роботи на трасах, а з приходом негоди і зовсім припиняються.

«Мова йде про колосальні поставки. Тільки для ремонтних робіт на місцевих дорогах загального значення на Львівщині - потрібно 3964 тис. тонн, на Франківщині - 400 тис. тонн щебеню. Тому щоб не допустити зриву ремонту доріг Карпатського регіону та простою вантажних поїздів через брак тяги, будемо рекомендувати завтра Мінінфраструктури та ПАТ "УЗ" в найкоротші терміни вжити всіх заходів по залученню приватної тяги і рухомого складу», - сказав Дубневич.

Ще одне ключове питання - доля міжнародних пунктів пропуску на західному кордоні, розповів нардеп. Зокрема: МАПП «Равва-Руська», «Краковець», «Шегині» на Львівщині. «Устилуг» та «Ягодин» на Волині, а також «Лужанка» на кордоні з Угорщиною і реконструюються пункти пропуску "Красноїльськ" та "Дяківці" на кордоні з Румунією (Закарпаття). На думку нардепа, Україна повинна сама проявляти активність в будівництві міжнародних пунктів пропуску - це в наших інтересах.

Крім того, депутати і Мініфраструтури мають намір обговорити запуск нового залізничного маршруту «Інтерсіті+» від Києва до Ужгорода, розповів Дубневич.

«Подібний маршрут (правда, міжнародного статусу) був запущений нами в кінці 2016- го року з Києва до Перемишля (Польща). Він прекрасно себе зарекомендував. Користується стійким попитом. Будемо рекомендувати «УЗ» розглянути можливість швидкісного маршруту на Ужгород», - пообіцяв нардеп.

Також на нараді збираються розглянути проблеми навколо Івано-Франківського аеропорту та перспективи розвитку МА «Львів». «Будівництво та розвиток інфраструктури Карпатського регіону має стати одним з державних пріоритетів», - переконаний Дубневич.