За перший місяць роботи після зняття заборон на пасажирські авіаперевезення всередині країни та за кордон SkyUp відновив 50% докоронавірусної операційної діяльності. А ще - змінив гендиректора, запустив нову послугу CityBreak та оновив бортове меню.
Задали собі нову планку за показником пунктуальності
У липні, згідно з внутрішньою статистикою*, SkyUp Airlines вчасно виконав 88,5% рейсів. У компанії мають на меті сягнути сталого показника пунктуальності у 85-95% вже в 2021 році.
Наполовину відновили обсяги докоронавірусних перевезень
За минулий місяць компанії вдалося наростити 50% від докоронавірусного середнього показника щомісячних перевезень. Вони здійснили 704 внутрішніх та міжнародних рейсів. З них чартерних — 438 і регулярних — 266.
Дві третини виконаних рейсів склали перельоти в межах України — ними у компанії перевезли 25 433 пасажири. Міжнародними рейсами скористалися ще 70 974 пасажири.
З двох поточних міжнародних регулярних напрямків — Албанія і Болгарія — пасажири частіше обирали Албанію. Чартерними рейсами найбільше пасажирів SkyUp перевезли до Туреччини, а за напрямком Єгипет більшою популярністю користався Шарм-ель-Шейх проти Хургади.
Продовжуємо виконувати вантажні перевезення
У липні вантажними та пасажирськими рейсами SkyUp перевезли 23 тонни вантажу. На сьогодні SkyUp має дозвіл на перевезення різноманітних видів вантажів на пасажирських рейсах. Як компанія починала новий вид діяльності — у матеріалі тут.
Липень — місяць оновлень для SkyUp
Для пасажирів у SkyUp оновили меню на борту, яке поки що доступне за передзамовленням для рейсів, які вилітають з Києва, і запустили нову послугу City Break — пакет "авіаквитки + готель на 2-3 дні за спеціальною ціною" для спонтанної короткої відпустки.
Також SkyUp змінили генерального директора та анонсували основні вектори розвитку і цілі авіакомпанії на найближчі п’ять років.
Світ змінюється, але подорожі залишаються його невід’ємною частиною. А щоб якнайбільше українців могли подорожувати комфортно, безпечно і доступно — змінюється і SkyUp Airlines.
*Методика розрахунку статистики: ми враховуємо рейси з аеропортів України та в аеропорти України. З усіх цих рейсів вираховуємо ті, які запізнилися більше, ніж 15 хвилин, більше 30 хвилин, більше ніж на одну годину та скасовані рейси. Показник пунктуальності – це ті рейси, які вилетіли з затримкою меншою, ніж 15 хвилин (що відповідає світовим авіастандартам).