Багато українців зазначають, що суми у їх платіжках завищені, незважаючи на те, що клієнти вчасно передають свідчення лічильників.
Про те, що робити у таких випадках, повідомляє “ГазПравда”.
Облгаз виставляє рахунки, проте отримує кошти лише за доставку блакитного палива. Оплату за газ як товар отримує постачальник блакитного палива. Більшість українців це пов'язані з облгазами газзбути.
"Облгази ігнорують своєчасно передані домогосподарствами показники лічильників. Водночас споживачам виставляються інші показники – значно вищі" , – йдеться у повідомленні.
В результаті Нацкомісія з питань енергетики та комунальних послуг (НКРЕКУ) призначила позапланові перевірки 29 облгазів: "Вінницягаз"; "Волиньгаз"; "Годячгаз"; "Дніпрогаз"; "Дніпропетровськгаз"; "Донецькоблгаз"; "Житомиргаз"; "Запоріжгаз"; "Івано-Франківськгаз"; "Київгаз"; "Київоблгаз"; "Кіровоградгаз"; "Кременчукгаз"; "Криворіжгаз"; "Лубнігаз"; "Львівгаз"; "Маріупольгаз"; "Миколаївгаз"; "Одесгаз"; "Полтавагаз"; "Рівнегаз"; "Сумигаз"; "Харківгаз"; "Закарпатгаз"; "Харківміськгаз"; "Херсонгаз"; "Хмельницькгаз"; "Черкасигаз"; "Чернігівгаз".
Що робити, якщо облгаз змушує переплачувати:
- Коли прийшла платіжка на газ, потрібно перевірити, чи відповідає вказаний обсяг споживання газу у платіжках із тією цифрою, яку клієнт передавав до облгазу.
- Якщо суми різні, потрібно повторно надіслати показання лічильника, а також звернутися до компанії із проханням провести перерахунок.
- Якщо облгаз відмовляється провести перерахунок, споживач можете здійснити перевірку показання лічильника.
- Крім цього, можна звернутися зі скаргою до НКРЕКУ (його можна подати усно, зателефонувавши на номери 380 (44) 204-48-94, 204-70-27).
Раніше ми писали, від чого залежить сума у платіжці за розподіл газу.