RU  UA

Неділя, 12 травня
  • НБУ:USD 39.40
  • НБУ:EUR 42.00
НБУ:USD  39.40
Банки

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

12 травня

Всі новини

Приватбанк допомагає шахраям? У жінки з картки вкрали гроші

Клієнтка ПриватБанку, яка більше 10 років співпрацює з банком, поскаржилася, що шахраї викрали у неї гроші з картки. Вона у всьому звинувачує Приватбанк.

Про це жінка розповіла у відгуку, який залишила на сайті Мінфіну.

За словами потерпілої, з її картки було списано 3770 гривень, хоча жодних покупок вона не робила. Звернувшись до служби підтримки, клієнтка дізналася, що її інтернет-ліміт не працює, оскільки на якомусь із сайтів вона ввела дані карти, що вважається автоматичним підтвердженням транзакції.

"Що означає автоматично? З якого часу, приват банк, вирішив автоматично підтверджувати транзакцію, яку здійснює шахрай? З якого часу Приват Банк відкрив усі двері для шахраїв, прибравши функцію інтернет ліміт, прибравши смс підтвердження, прибравши дзвінок підтвердження і автоматично підтверджує їх транзакції? Можливо, ПриватБанк почав співпрацювати з шахраями?", - пише жінка.

Також постраждала заявила, що це не поодинокий випадок, схожа ситуація сталася з її невісткою.

Співробітник служби підтримки відреагував на відгук жінки. Він написав, що проведення платежів в Інтернеті здійснюється у рамках правил, встановлених міжнародною платіжною системою. Списання коштів з картки без додаткового підтвердження можливе, якщо раніше клієнт не лише ввів, але й зберіг дані карти на сайті та дав згоду сайту на подібні списання.

За даними банку, такий спосіб оплати не порушує правил платіжних систем, а ось інтернет-ліміт спрацьовує не завжди, а лише за операцій, які вважаються ризикованими.

"Якщо ви ввели дані картки на сайті і зберегли їх там, дозволивши подальші списання, даний сайт буде вважатися довіреним. Наші колеги в підтримці на сайті pb.ua зможуть подати запит на оскарження цієї операції за вашим зверненням. Оскарження проводиться за правилами, встановленими платіжною системою ", - відповів ПриватБанк.

Раніше "Апостроф" писав, що клієнт Приват через дії шахраїв втратив 62 тисячі гривень, але держбанк нічим не міг допомогти пенсіонеру.