Соціальна мережа Facebook планує посилити правила публікації політичної реклами в рамках підготовки до президентських виборів 2020 року в США.
Про це компанія повідомила у середу, 28 серпня.
Нові правила торкнуться інформації про те, хто оплатив опубліковану рекламу. Facebook в даний час вимагає, щоб будь-яку політичну рекламу супроводжувала напис "оплачено" і інформація, хто саме за неї заплатив. У деяких випадках рекламодавці намагалися розмістити після напису "оплачено" інформацію, що вводить в оману, зазначає Facebook, через що з середини вересня компанія почне вимагати додаткову інформацію про платника.
В даний час рекламодавцям потрібно надати Facebook інформацію про свою адресу, номер телефону, адресу електронної пошти, а також адресу свого веб-сайту. Тепер вони також будуть зобов'язані вибрати один з п'яти варіантів додаткового підтвердження інформації про себе. Наприклад, для цього можна використовувати ідентифікаційний номер роботодавця або ідентифікаційний номер у Федеральній виборчій комісії, якщо мова йде про організацію, зареєстровану владою США. У такої реклами з'явиться значок "підтверджена організація".
Представники малого бізнесу, у якого немає цих ідентифікаційних номерів, зможуть як і раніше надавати лише поштову адресу, телефонний номер, сайт та електронну адресу, які піддаються перевірці. Однак в такому випадку значок "підтверджена організація" вони отримати не зможуть.
Якщо компанії, що пропонують рекламу, не передадуть необхідні відомості Facebook до середини жовтня 2019 року, соцмережа перестане показувати їх рекламу.
Також Facebook надалі планує заборонити рекламу, яка "в прямій формі протидіє тому, щоб громадяни США йшли голосувати". Ото всіх кандидатів на виборах і вже обраних політиків компанія має намір вимагати двоетапної аутентифікації, яка дозволить підтвердити, що вхід в акаунт відбувається на території США.
Компанія раніше вже вживала заходів, що стосуються політичної реклами. Так, в 2018 році вона зажадала від рекламодавців авторизуватися, щоб мати можливість публікувати рекламу, що стосується політики або виборів. Також соцмережа стала зберігати всю політичну рекламу в спеціальній бібліотеці, де вона доступна для перегляду протягом семи років.
Як повідомляв "Апостроф", в День Незалежності, 24 серпня, адміністрація Facebook прийняла рішення про блокування одного з найбільших в соцмережі проукраїнських спільнот Mova , на яке були підписані більше 520 000 користувачів.