Глава "Укралізніці" Войцех Балчун, незважаючи на скандал з тендером на поставку 6 дизельних поїздів, продовжує лобіювати інтереси польських виробників.
Про це економічний експерт та лідер ВО "Нова Україна" Валерій Коновалюк заявив в коментарі "Апострофу".
Він зазначив, що в конкурсі на закупівлю шести дизельних поїздів Крюківський вагонобудівний завод заздалегідь програє польській компанії PESA.
"Укрзалізниця" виправдовується: мовляв, умови прописані чесно. І одразу публікує таблицю, з якої стає зрозуміло, що умови прописані під польського виробника. Незважаючи на скандал, Балчун продовжує лобіювати інтереси польських виробників", – наголосив Валерій Коновалюк.
По его словам, нинішнє керівництво "Укралізніці" планує провести масштабну модернізацію, залучаючи лише іноземних виробників.
"Поки що Балчуном заявлена лише сума – 100 млрд. грн. Так що нам необхідно уважно стежити, щоб були дотримані українські інтереси та наші виробники не були усунені з процесу шляхом нечесної гри. Вважаю, за інших рівних умов, їм має бути відданий пріоритет. Тим більше, за даними "Укрзалізниці", українські компанії практично ні в чому не поступаються конкурентам", – зазначив Валерій Коновалюк.
Загалом, на думку лідера Нової України", провідні світові виробники зацікавлені в отриманні доступу до українського ринку.
"За останній рік кілька провідних виробників рухомого складу уклали меморандуми з “УЗ”. Це, наприклад, імениті Bombardier та General Electric", – заявив експерт.
Коновалюк переконаний, що уряд повинен втрутитися та відстояти інтереси українських виробників.
"Я звертаюся до уряду, до залишків здорового глузду, які у нього, сподіваюся, ще залишилися: гроші маю йти українським виробникам. Тільки так ми зможемо перезапустити економіку", – резюмував Валерій Коновалюк.