Буде агітація із проросійськими гаслами: як Зеленський збирається вести медіавійну зі своїми ворогами

Президент України Володимир Зеленський та його команда використовуватимуть переформатований телеканал "Рада", телеканал "Дом" та "Суспільне ТБ" у своїх інтересах.

Про це в інтерв'ю "Депо" розповів директор Українського інституту майбутнього Вадим Денисенко.

За його словами, ці три медіа "займатимуться контрагітацією проти внутрішніх ворогів нинішньої української влади з використанням проросійських гасел".

Експерт звернув увагу, що спочатку "Дом" створювався для трансляції на окупованій території, але тепер його "хочуть розгорнути у напрямку підконтрольної території України та зробити з нього один із трьох державних загальнонаціональних каналів, які займатимуться агітацією за владу".

Також Денисенко звернув увагу на персонажів, які керують перезапуском групи цих каналів.

"Усієї згаданої групою каналів у момент їх перезапуску начебто керує Семенов (Олексій Семенов, медіаменеджер, який, серед іншого, запускав канали 112, Прямий канал, Київлайв тощо). Вдалим його проектом виявився лише "112 Україна", "Прямий" став успішним, після того як Семенов пішов, а Порошенко перейшов в опозицію. Усі його телеканали живуть в одній парадигмі: жорстке безальтернативне подання інформації на межі або за межею фолу та жодних інших точок зору. Там не йдеться про якийсь баланс думок, дві точки зору тощо. Ворога, обраного власниками каналу, мочать усіма засобами, вибирають вузьку цільову групу, на яку працюють", - вважає Денисенко.

При цьому він зазначив, що поки що інформація про Семенова не підтверджена офіційно. Також Денисенко вважає, що поява на вказаних телеканалах Андрія Пальчевського та Володимира Петрова може спричинити "створення ідентичних безальтернативних з точки зору інших думок, каналів, спрямованих на вузьку аудиторію".

"Теоретично, створити за рік пул ефективних каналів можна, але лише за умови мовчання політиків, громадськості тощо. Плюс потрібно звільнити та найняти масу людей, а це неймовірно складно. Тому напевно ми матимемо низку ідеологічних програм, які будуть засовуватись у прайм і там відбуватиметься ідеологічне прокачування, а для балансу пропонуватимуть малорейтингові денні години",- сказав Денисенко.

Він зазначив, що на три телеканали з бюджету України буде виділено не менше 1,5 мільярда гривень.

"1,2 млрд – це фінансування Суспільного, плюс інші два канали. І це лише офіційний відкритий рівень. Про інше можна лише здогадуватися", - додав експерт.

На завершення він сказав, що в основному телеканали дивитимуться люди, які ще підтримують Зеленського і там намагатимуться їх утримати, щоб вони не перейшли до інших політиків.

"Але справді серед виборців нашого президента близько третини, молодь до 25 років, взагалі не дивляться телевізор. Отже, реально цільовою аудиторією нових каналів буде сегмент людей, які є ядром виборців Зеленського і при цьому представляють покоління 35 років і більше. Тобто із цих 25 відсотків залишаться максимум 15. Та й це справді багато. У принципі, слід розуміти, що успішний інформканал – це той канал, який має частку 1%. Тож ніша для каналів є. Чи вдасться владі реалізувати задумане, поки що дуже складно сказати. Є надто багато невідомих. Одне, що можна точно сказати – гроші будуть освоєні", - підсумував Денисенко.

Нагадаємо, що депутат Петро Порошенко "увірвався" до студії телеканалу "Рада", де йшла пряма трансляція.