Команда кандидата в президенти України Володимира Зеленського вибрала дуже витончену тактику, схожу на тактику співачки Брітні Спірс.
Про це "Апострофу" розповів медіаексперт, політтехнолог Олексій Ковжун.
"Була така співачка, зараз кудись вона поділася - Брітні Спірс. Секрет її популярності був в тому, що вона відзеркалювала очікування людей. Вона така собі tabula rasa (з лат. - "чиста дошка", - "Апостроф"), яка дозволяє, щоб люди проектували на неї свій образ", - сказав він.
Також експерт зазначив, що так само вчинив і Зеленський, в цьому виявилася міць кандидата-коміка.
"...Тому що як тільки ти говориш щось конкретне і предметне, обов'язково знайдеться маса людей, в тому числі і експертів, які в змозі сказати: "Колега, дозвольте з вами не погодитися". Тому завдання стояло говорити те, до чого експерти не можуть причепитися. Це з одного боку, а з іншого, говорити речі, які близькі і зрозумілі кожному телеглядачеві, кожному користувачеві соцмереж. А судячи з успіху його комерційних продуктів, Зеленський вміє це робити. Просто це не має ніякого відношення до політики, якою ми її знаємо", - підкреслив Ковжун.
За його словами, у Зеленського є "побратими": Беппе Грілло в Італії (комік, блогер і політик, - "Апостроф"), Дональд Трамп в США. І час непередбачуваності, час запиту на нове, але всі люди знають і інше, це період турбулентності, і ми, в загальному, в тренді.
Детальніше читайте в матеріалі "Апострофа": "Ми ще побачимо Порошенко на білому коні і з шаблею в руці - політтехнолог".