Верховна Рада ухвалила в першому читанні законопроєкт № 3427 щодо протидії гендерному приниженню в рекламі. Він запроваджує поняття "дискримінаційна реклама" та "дискримінаційна реклама за ознакою статі", а також посилює відповідальність за порушення законодавства в цій сфері.
Про це повідомив один із авторів законопроєкту, народний депутат з групи "Партія "За майбутнє" Дмитро Лубінець.
"Сьогодні в Україні реклама далека від цивілізованих стандартів. Заради уваги глядачів рекламісти використовують явне та приховане насильство. Найпоширенішим його видом є дискримінація за ознакою статі. За останні 2 роки Держспоживслужбою виявлено близько 400 зразків такої реклами, але скарг від громадян надходить набагато більше. З них зупинено лише 84 прецеденти.
На це дивляться не тільки дорослі, а й діти та підлітки. Вони починають вважати такі ганебні явища нормою в українському суспільстві. Це треба негайно припинити! Ми маємо адекватно реагувати, коли на всю країну принижують гідність жінок!" – заявив народний депутат.
За словами Дмитра Лубінця, законопроєкт розроблено за участю суддівського корпусу, представників Міністерства соціальної політики України, Держспоживслужби і громадських організацій, зокрема, лідерки "Жіночого руху "За майбутнє" Ірини Суслової.