RU  UA  EN

Субота, 20 квітня
  • НБУ:USD 39.50
  • НБУ:EUR 42.10
НБУ:USD  39.50
Політика

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

20 квітня

19 квітня

Всі новини

Нові правила закупівель відсіють ненадійні компанії від будівництва Київської об'їзної - експерт

Ключова зміна, яку Верховна Рада недавно внесла в закон "Про публічні закупівлі", має запустити процес будівництва Київської обхідної дороги по міжнародній формі контрактів EPC+F.

Про це написав у Facebook політичний експерт, блогер Кирило Сазонов.

Як пояснив експерт, при форматі контракту EPC+F підрядник не тільки проєктує і будує, але і забезпечує можливості фінансування для виконання цих робіт.

"Таким чином, на максимально ранньому етапі відсіюються різні ТОВ "Роги і копита", а на реалізацію проєкту претендують тільки надійні і досвідчені компанії", - розповів Сазонов.

Водночас, зазначає він, "несподівану підніжку" будівництво Київської обхідної дороги отримало від НАЗК. У своєму пресрелізі Агентство заявило про "корупціогенні чинники", виявлені у законопроєкті №5309.

"В Агентстві відзначили, що в разі прийняття змін до закону "десятки мільярдів гривень будуть витрачені на масштабний проєкт для будівництва Великої кільцевої дороги в обхід прозорих тендерних процедур, які покликані мінімізувати корупцію і забезпечити добросовісну конкуренцію", - наводить цитату з пресрелізу Сазонов.

Але при цьому, зауважує експерт, НАЗК суперечить само собі. Річ у тім, що в опублікованих трохи раніше висновках самого НАЗК критикуються зовсім інші поправки цього законопроєкту – ті, що стосуються змін у процес оскарження процедури і підсумків закупівель.

"Як бачимо, ніяких корупційних ризиків на "десятки мільярдів гривень" в НАЗК не знайшли. Звідки ж такий висновок взявся у їх же пресрелізі? І чому все виглядає так, ніби антикорупційна структура гальмує зміни, які б допомогли привести процес будівництва Київської об'їзної у відповідність з прозорими міжнародними стандартами?", - резюмував Сазонов.

Нагадаємо, будівництво Київської обхідної дороги передбачає зведення "з нуля" 150 км нової траси, яка з'єднає між собою основні транспорті артерії навколо столиці.