RU  UA  EN

Понеділок, 25 листопада
  • НБУ:USD 41.05
  • НБУ:EUR 42.85
НБУ:USD  41.05
Політика

Морський порт у Чорноморську отримає новий пірс

СП "Рисоіл Термінал", яке є дочірньою компанією швейцарської RISOIL S.A., побудує у Чорноморському порті новий пірс. Відповідний договір був підписаний між підприємством та Адміністрацією морських портів України.

Про це повідомляє у Facebook міністр інфраструктури України Олександр Кубраков.

Йдеться про двосторонній пірс довжиною майже 340 метрів з розміщенням двох причалів довжиною 290 м на стику причалів 10 та 11 Чорноморського порту. Проєкт передбачає можливість приймати судна типу Panamax. Можливість приймати та якісно обслуговувати великотоннажні судна життєво необхідна для вітчизняного агроекспорту.

"Цей проєкт обговорювався 13 років, і, нарешті ми можемо сказати, що він буде втілений. А це – 40 мільйонів доларів прямих інвестицій, більше експортних можливостей для українських виробників, нові робочі місця", - повідомив Кубраков.

У договорі чітко прописані гарантії та зобов’язання держави та інвестора.

Адміністрація морських портів України бере на себе зобов’язання забезпечити водні підходи до пірса з глибиною до 15 метрів. Проєкт поглиблення дна у порті Чорноморську вже триває та реалізований на 67%.

Порт Чорноморська потребував днопоглиблення ще 15 років тому, весь цей час це завдання з’являлося у пріоритетах і стратегічних планах Мінінфраструктури та керівництва портів. Інвестори були готові вкластись, але бракувало гарантій з боку держави.

"Це важливий крок до розвитку портової інфраструктури. Нагадаю, близько 17 млрд грн капітальних інвестицій у найближчі 5 років мають бути спрямовані на розвиток портів. Інакше ми не те що втратимо якісь потенційні можливості, але й почнемо втрачати обсяги експорту так само швидко, як ми втратили портовий транзит", — зазначає Олександр Кубраков.

Нагадаємо, президент Володимир Зеленський у лютому цього року анонсував плани розвитку морської інфраструктури і водного транспорту за програмою "Велике будівництво". Одним із напрямів стала передача державних портів у концесію – зокрема, портів "Ольвія" і "Херсон".