RU  UA  EN

Пʼятниця, 3 травня
  • НБУ:USD 39.25
  • НБУ:EUR 41.90
НБУ:USD  39.25
Політика

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

3 травня

Всі новини

Перевірки одеської ДТЕК: сотні скарг на підключення і тарифи, зрив термінів відновлення електропостачання та ігнор

Результати перевірки діяльності енергетичного монополіста компанії АТ "ДТЕК Одеські електромережі" озвучили представники національного регулятора у сфері енергетики НКРЕКП на відкритому засіданні 14 червня.

Про це йдеться в матеріалі Odessa Online.

Звіт про порушення становив понад 200 сторінок, а представник комісії Ольга Бабій зазначила, що найбільша кількість скарг від населення на роботу ДТЕК стосується надання послуг зі стандартного та нестандартного підключення за 2022 рік.

Перевірка зафіксувала, що ДТЕК не зміг забезпечити відновлення електроенергії після аварійного відключення до регламентованого законом 22-годинного терміну майже 700 споживачам (маються на увазі випадки, що сталися з вини ДТЕКу, без урахування відключень, пов’язаних з ворожими обстрілами об’єктів інфраструктури). Монополіст повинен був повернути світло у квартири протягом 22 годин, і тепер, згідно із законом, ДТЕК зобов’язаний виплатити людям компенсацію. Проте він заявив про намір зробити це тільки після закінчення або скасування військового стану в Україні. Для пересічних українців таких відстрочок від ДТЕКу не передбачено і більшість одеситів оплачує послуги вчасно.

Перевірка підтвердила факт, що відповіді від колл-центру монополістане вдалося добитись майже третинітих, хто телефонував, а не мав можливості зв’язатися з оператором кожен шостий абонент.

Також приватна компанія АТ "ДТЕК Одеські електромережі" "вирішила компенсувати свої недоотримані доходи за рахунок кінцевих споживачів": "У 2021-2022 енергетики нібито недозаробили 1 млрд 67 млн гривень і тепер збираються на цю суму збільшити тариф на послугу з розподілу електроенергії на 2024-2025".

Потерпілівід порушень монополіста одесити не змогли виступити на електронній конференції. Як розповів керуючий обслуговуючої компанії "Коїн" Олег Чайковський, у організатора двічі відключався зв’язок прямо перед виступом і за підсумком компанія, яка представляє інтереси тисяч одеситів, які мають претензії до енергетичного монополіста, втратила можливість викласти свої претензії.