Поява таких мемів, як "зрада" і "перемога", пояснюється так, що вони допомагають людям давати оцінки тим чи іншим подіям, що відбуваються в суспільстві.
Таку думку висловив в інтерв’ю "Апострофу" позаштатний радник міністра інформаційної політики України, експерт з питань інформаційних війн і конкурентної розвідки Дмитро Золотухін.
Він вважає, що середньостатистичній людині дуже важко утримувати в думках одночасно декілька точок зору, тому різні меми, в тому числі "зрада" і "перемога", допомагають людині оцінювати події.
За його словами, всі успішні меми - "кіборги" (захисники Донецького аеропорту), "Путін х...ло" народжуються спонтанно, і жоден державний орган, спецслужби не змогли б створити настільки сильний меседж, який зміг би відповісти на запит такої широкої цільової аудиторії.
"Меми "Путін х...ло" або "кіборги" зробили для інформаційної безпеки України набагато більше, ніж СБУ, РНБО і МВС разом узяті", - вважає Золотухін.
Детальніше читайте в інтерв'ю Дмитра Золотухіна "Апострофу", в якому він розповідає, як Україна може протистояти російській пропаганді.