Через недавню хвилю масових ДТП, з 27 липня на дорогах України знову з'явиться контроль швидкості пересування автомобілів за допомогою радарів.
Експерти висловлюють сумніви в ефективності такого кроку.
За словами міністра інфраструктури Володимира Омеляна, швидкісний контроль "поки буде здійснюватися в ручному режимі, як це було колись, звичайні радари. Але вони вже з понеділка будуть встановлені на автомобілях Нацполіціі".
Адвокат по ДТП Олександр Швець вважає, що повернення радарів на дороги не змінить ситуацію з аварійністю
"Послухайте, це ж не можна так от просто за два дні зробити. Це знову поліцейські наберуть "фени" та людей будуть розводити. Крім того, їхня робота в плані наведення ладу і притягнення винних до відповідальності буде абсолютно безглуздою. Адже насправді притягнути до відповідальності таким чином водія незаконно. До приладу фіксації швидкості ціла купа вимог, плюс їх треба ще сертифікувати, відкалібрувати", - зазначив "Апострофу" Швець.
Автомобільний експерт Рауль Чілачава додає, що питання швидкісного контролю полягає в деталях його здійснення.
"Питання не в тому, потрібно чи не потрібно це робити, питання в деталях. Якщо поліцейські як і раніше будуть сидіти в кущах в тих місцях, де вони поставили знак 40, а там можна їхати 90, то нічого не зміниться", - говорить він.
Детальніше про нові заходи контролю на дорогах читайте в матеріалі "Апострофа": Облави і радари: чого чекати на дорогах України після серії страшних ДТП.