RU  UA  EN

Неділя, 5 травня
  • НБУ:USD 39.25
  • НБУ:EUR 41.90
НБУ:USD  39.25
Суспільство

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

"Зрада" і "перемога" після карантину: в Україні розповіли, яке майбутнє у соцмереж і ЗМІ

Експерти відзначають підвищення ролі традиційних ЗМІ в період карантину.

Про це йшла мова на відео-конференції на тему "Виклики та можливості для медіасфери України під час і після пандемії коронавірусу", яка відбулася в рамках проекту "Експертна оцінка ситуації в Україні під час і після пандемії COVID-19", організованої Міжнародним центром перспективних досліджень (МЦПД) та представництвом фонду Ганса Зайделя в Україні.

"Після карантину зменшиться роль соціальних мереж, як організаторів наших перемог і поразок, адже найкориснішою виявилася інформація з офіційних джерел, яку поширювали традиційні засоби масової інформації. Остаточні висновки про роботу ЗМІ поки робити рано. Там, де аудиторія покладалася на адекватні ЗМІ, отримували більше об'єктивної, позитивної та корисної інформації ", - зазначив медіаексперт, журналіст Андрій Куликов.

За його словами, карантин і криза неминуче призведуть до очищення в лавах ЗМІ.

"Україна дуже потребує зменшення кількості ТВ-каналів. І частково криза зробить санітарну чистку на ринку. А ті, хто робить ЗМІ, не для вигоди, а для отримання інформації, цю кризу переживуть", - зазначив він.

За словами голови "Лабораторії журналістики громадського інтересу" Наталії Гуменюк, інформаційні повістки традиційних ЗМІ часто йдуть врозріз один одному.

"Повістки розриваються, люди залишаються на своїх каналах. Комусь подобається група каналів Медведчука, комусь канали Порошенко. У незалежних ЗМІ теж з'являються свої інформаційні бульбашки, які йдуть в розріз із загальною повісткою. Живучи в соціальних мережах, ти знаходишся в одній повістці, потім включаєш телеканал і там зовсім інший наратив ", - зазначила вона.

Експерти обговорили також зміни медіасфери в період карантину, виклики для журналістів і особливості функціонування ЗМІ в Україні та світі.

Як раніше повідомляв "Апостроф", весь телевізійний простір України поділено між шістьма олігархами.