В Україні переважна більшість населення отримує інформацію через телебачення, така тенденція сформувалась навіть незважаючи на доступність інтернету.
Про це власник "Апостроф TV" Василь Філіпчук розповів в інтерв'ю InterVisor.
Він зазначив, що телебачення зайняло монопольну позицію на ринку джерел інформації після 2014 року, і зробив припущення щодо причин таких змін.
"Ми говорили до Майдану, що 70% людей отримують інформацію з інтернету. Після Майдану було дослідження щодо того, що є джерелом інформації, яку отримують люди, і виявилося, що ми скотилися до 85%, що головним джерелом інформації називають телебачення. Можливо це внаслідок того, що населення збіднішало, перестало вірити інтернету, друковані ЗМІ зникли. Зараз повернулися до 75%. Троє з чотирьох людей на вулиці основним джерелом інформації мають не інтернет, не YouTube, не Facebook, а телебачення. Ще 25% мають і те і інше, а для більш ніж 50% суспільства телебачення – основне джерело інформації", - заявив він.
Також Василь Філіпчук розповів про аналогічні показники в США і дав прогноз стосовно монополії телебачення на інформаційному ринку в Україні та у світі.
"55% американців називають телебачення і кабельне і супутникове основним джерелом інформації, цей показник стабільний десь років 5-6. Тобто більшість суспільства, притому, що є соцмережі, інтернет, все рівно дивляться телевізор. Думаю, в США це буде років 10-15, далі, думаю, нижче 40% не впаде. У нас оцих 75% зараз дай Бог, щоби зменшили до 60% на протязі наступних 10-15 років. Це такий оптимістичний прогноз. Тобто телебачення залишається монополістом у доставці інформації глядачам. Тобто якщо ти хочеш бути повноцінним гравцем на комунікаційному, медійному ринку – ти маєш мати доступ до телеглядача", - зазначив він.
Як повідомляв "Апостроф", 1 червня через рік після отримання ліцензії відбувся запуск супутникового мовлення "Апостроф TV". Апостроф TV - незалежний телеканал, медіа-платформа, яка буде забезпечувати інтеграцію лінійного телебачення, сайту і аналітичного центру, головними партнерами мовлення є колеги каналу з Міжнародного центру перспективних досліджень та сайту "Апостроф". Слоганом телеканалу став девіз "Дивись, Слухай, Знай".