Компанія GlobalLogic з "Моршинська" за участю ГО "Let's do it, GREEN Ukraine" провели екоквест в Протасовому Яру. Представники медіа та блогери очистили частину території і зібрали 30 пакетів сміття на 150 кг. Це стало можливим завдяки оновленням додатку EcoHike, які дозволяють створювати спільні інтерактивні екозаходи.
"Проблема забруднення сміттям актуальна як для світу, так і нашої країни. В 2019 Україна зайняла 9 місце в топ-10 країн з найбільшим обсягом відходів на одного жителя. Українці викидають 10,6 млн тонн відходів - це близько 300 кг на людини. Частина з них - в місцях відпочинку - парках, лісах, на пляжах, горах. Додаток EcoHike покликаний об'єднати небайдужих до проблеми людей. Його використовують понад 5000 осіб і впевнені, що ця цифра буде рости. у тому числі і завдяки ініціативам з партнерами як ТМ "Моршинська", - розповідає Андрій Яворський, віце-президент з технологій і стратегії компанії GlobalLogic.
EcoHike - проект GlobalLogic, який створила і запустила львівська команда розробників в серпні 2019. Додаток дозволяє відзначити на інтерактивній карті забруднену територію і об'єднати зусилля активістів для її прибирання. Цього року розробники представили нові функції: можливість ділитися мітками забруднених ділянок в соцмережах і створювати заходи з прибирання. Цього літа 150 активістів очистили від сміття 100 га парку "Погулянка" у Львові, використовуючи EcoHike. Скоро користувачі зможуть створювати свої заходи, залучаючи до прибирання більше людей.
"Бренд "Моршинська" кілька років поспіль ініціює важливі соціально-екологічні ініціативи в рамках програми "Разом за природу". На початку року ми оновили дизайн "Моршинської", нова пляшка містить на 15% менше пластику. Навесні запустили проект "Зелена торба", мета якого допомогти споживачам легко сортувати пластикові пляшки і віддавати їх на переробку. Наступним кроком для нас стала інтеграція "Моршинської" в додаток EcoHike. Сподіваємося, що проект стане популярним, відгукнеться любов'ю в серцях українців і ми зможемо вирішити проблему забруднення парків і лісів", - підкреслив Анатолій Гордєєв, директор по маркетингу IDS Borjomi Ukraine.
Розробка українських інженерів покликана підвищити культуру чистоти і екосвідомості. GlobalLogic відкрита для еко-ініціатив з відповідальним брендами і екоорганізаціями.
"Lets do it, Green Ukraine" кілька років використовує синергію бізнесу і молоді для популяризації еко-способу життя серед українців. Мета - формування національної культури чистоти, адже це здорове майбутнє країни, яке ми створюємо своїми руками. Додаток EcoHike має величезне соціальне значення для населення, адже з його допомогою, кожен зможе внести вклад в очищення зелених і лісопаркових зон" - прокоментувала ініціативу віце-президент ГО "Let's do it, GREEN Ukraine" Анна Радченко.
Зібране сміття було відсортовано і передано на утилізацію.
GlobalLogic - лідер в сфері послуг по розробці цифрових продуктів, який допомагає створювати інноваційні продукти, платформи і цифрові рішення. У компанії об'єднують стратегічний дизайн, комплексний інжиніринг та експертизу. У 2020 році GlobalLogic зайняла 1 місце в рейтингах "Кращий роботодавець" в категорії IT у Randstad Employer Brand Research від Ancor, "Кращий роботодавець" від Ernst & Young, "Репутаційні активісти" від PR-Service. Центральний офіс GlobalLogic знаходиться в Кремнієвій долині в США, а центри розташовані по всьому світу.
IDS Borjomi Ukraine - провідний національний виробник, визнаний експерт з питань якості природних мінеральних і питних вод завдяки продукції, яка видобувається в регіонах України. Компанія входить до складу міжнародної компанії IDS Borjomi International. IDS Borjomi Ukraine пропонує споживачеві портфель мінеральних і питних вод "Миргородська", "Моршинська", "Трускавецька", "Аляска" та ін., і є ексклюзивним імпортером води "Боржомі" в Україні.