Відчути себе справжньою бізнес-вумен змогли українські школярки, які взяли участь у змаганнях від благодійного освітнього проєкту STEM is FEM. Дівчата розбудовували власний агробізнес в онлайн-симуляторі Farm Foresight. Вирішувати, яку культуру та коли краще засіяти, закупляти витратні матеріали, здобрювати та захищати посіви, укладати контракти на продаж в симуляторі українських реалій – хто з учасниць краще впорається з цими завданнями визначали на тригодинному турнірі.
Про це розповів ініціатор STEM is FEM, інвестор компанії Reface Сергій Токарєв.
"Змагання проводилися в рамках навчального модуля з агропромислововсті. Протягом двох днів 30 дівчат з різних куточків України слухали фахові лекції від досвідчених спеціалісток цієї галузі та мотиваційні спічі від відомих успішних жінок. В практичний частині модулю для дівчат провели майстер-клас із роботи у онлайн-симуляторі агробізнесу Farm Foresight. В ньому дівчата й змагалися у рамках традиційного призового конкурсу", – пояснює Сергій Токарєв.
Переможницею стала Анна Бросаліна із Борисполя. За один ігровий раунд, що триває три віртуальні роки, дівчина вивела свій бізнес на рентабельність у 122%. Учасниця зізнається – аби перемогти, завзято тренувалася.
"Зігравши кілька разів, я виробила для себе стратегію, яка дозволяла отримати доволі непоганий результат. Я проаналізувала рентабельність різних культур за різних погодних умов і побачила, що вигідніше вирощувати та з якою ймовірністю це можна зробити успішно. Наприклад, були культури, як з високим прогнозом рентабельності, так і з великим ризиком втрат, тому що вони дуже залежали від погоди. Я вибрала, на мою думку, культури найменш залежні від погодних умов та найбільш рентабельні", – розповіла Анна Бросаліна.
У подарунок від організаторів дівчина отримала квадрокоптер.
STEM is FEM – благодійний освітній проєкт, мета якого – боротися із ґендерними стереотипами у суспільстві та заохочувати українських школярок здобувати технічні спеціальності. Організатори проєкту проводять численні безкоштовні навчальні заходи – вебінари, майстер-класи та повноцінні навчальні модулі з однієї із STEM-спеціальностей. Анонси подій публікуються на сайті проєкту та офіційних сторінках у соцмережах Facebook та Instagram.