Розробники і виробники прагнуть підвищити безпеку своїх автомобілів, модернізуючи їх і оснащуючи новими функціями. Однак краш-тести виявили проблеми у деяких з них.
Про це пише Сar and Driver.
Майже кожен новий автомобіль, який отримав оцінку Національної адміністрації безпеки дорожнього руху (NHTSA) і Страхового інституту безпеки дорожнього руху (IIHS), отримує високі оцінки в лобових і бічних краш-тестах.
Навіть Jeep Wrangler з кузовом на рамі, який двічі перекинувся під час випробувань IIHS і не має повнорозмірних бічних шторок безпеки, показав хороші результати за більшістю показників.
Однак випробування IIHS, особливо лобові краш-тести з малим перекриттям, виявляють більше недоліків автомобіля, ніж тести NHTSA. Випробування на мале перекриття, проведене з боку водія і пасажира транспортного засобу, показує, що відбувається, коли передній кут транспортного засобу (25% його ширини) стикається зі стовпом або іншим транспортним засобом.
У моделей, що не модернізувалися протягом десяти або більше років, недостатньо жорсткості або високоміцної сталі, щоб витримати цей конкретний тест.
Погані оцінки за захист ніг пасажирів від травм отримали:
- Toyota Tundra
- Nissan Frontier
- Dodge Challenger
- Jeep Grand Cherokee
- Mitsubishi Mirage G4
Раніше "Апостроф" розповідав, що на території України збільшилася частка вживаних транспортних засобів серед легкових авто, що вперше реєструються. Експерти назвали п'ять автомобілів, які користуються найбільшою популярністю у жителів нашої країни.