Наближається літо і для того, щоб не було неприємних сюрпризів, фахівці радять водіям підготувати свої машини до теплого сезону.
"Апостроф" розповідає, як це зробити та на що звернути увагу.
Двигун
З приходом перших теплих днів необхідно оглянути двигун на предмет запотівання або протікання між ущільненнями. Крім того потрібно перевірити трубки на предмет наявності тріщин. Також потрібно звернути увагу на сальники коленвалу і распредвалов, стан прокладок клапанних кришок і піддону двигуна. Легке запотівання безпечне. А ось наявність масляних патьоків може означати необхідність серйозного ремонту.
Система охолодження
Влітку особливо важлива якість функціонування системи охолодження і наявності в ній антифризу (або тосола). При цьому антифриз рекомендується міняти кожні 40-50 тисяч кілометрів або раз на кілька років, але іноді доводиться робити це частіше. При ознаках помутніння, спінювання, загустіння, пластівців і осаду, охолоджуючу рідину необхідно відразу ж поміняти. Також потрібно перевірити стан патрубків і радіатора.
Ходова частина
Перед літнім періодом активної експлуатації авто необхідно перевірити стан підвіски. Потрібно оглянути стан амортизаторів, стійки стабілізаторів, пиляків приводів, кульових опор і сайлент-блоків. Якщо ігнорувати пошкодження "расходников", є ризик серйозної несправності підвіски.
Гальмівна система
Обов'язково потрібно проконтролювати стан гальмівної системи і заглянути в бачок з гальмівною рідиною. Якщо вона давно не змінювалася, ви побачите каламутну зелено-коричневу субстанцію. Міняти гальмівну рідину необхідно кожні два роки.
Кондиціонер
На останньому етапі варто переконатися, що кондиціонер в авто справний і перевірити рівень фреону в системі кондиціонування. Необхідно також оглянути радіатор, який знаходиться низько і піддається атаці дорожнього піскоструя, бруду, снігу і крижаної крихти.
Як повідомляв "Апостроф", в Україні планують повернути технічний огляд транспортних засобів, а також дозволити патрульним поліцейським проводити власну експертизу машин.