RU  UA  EN

Пʼятниця, 22 листопада
  • НБУ:USD 41.00
  • НБУ:EUR 43.00
НБУ:USD  41.00
Суспільство

Новини

22 листопада

Всі новини

Час мріяти і змінюватися: "Альфа-Банк Україна" проводить масштабну кампанію "Ти - Можеш!"

У п'ятницю, 1 жовтня, кияни та гості української столиці з подивом дізналися, що можуть скористатися послугами метрополітену абсолютно безкоштовно. На кожній станції "підземки" в касах доступні QR-квитки, які дають можливість безкоштовного проїзду в цей день. Всього таких квитків - один мільйон.

Крім того, всі бажаючі можуть в буквальному сенсі слова подарувати свої посмішки Україні. Для цього потрібно завантажити додаток Sense SuperApp , вибрати місто, якому ти хочеш подарувати усмішку, зробити селфі, і відправити фото на модерацію. Після цього ця посмішка буде спрямована на головні екрани країни, які розташовані в Києві, Харкові, Дніпрі та Одесі.

Ці ініціативи проводяться в рамках масштабної комунікаційної кампанії "Альфа-Банку Україна" "Ти - Можеш!", завдання якої - нагадати людям, що вони вміють і можуть мріяти.

"Метро безкоштовне - не для того, щоб люди просто проїхалися і запам'ятали, що це" Альфа-Банк "зробив, ні, - каже відомий кінорежисер Алан Бадоєв, який взяв найактивнішу участь в кампанії "Ти - Можеш!" - Ми все думали про те, як зробити так, щоб з самого ранку людина була натхненною. Щоб людина відчула, що хтось трохи подбав про неї. Щоб далі гарний настрій цієї людини прийшов на роботу, щоб вона могла поділитися своєю посмішкою і цим хорошим настроєм, щоб це була ланцюгова реакція".

Для кампанії "Ти - Можеш!" Алан Бадоєв зняв відеоролик, робота над яким доставила йому величезне задоволення.


За словами режисера, в представленому ролику зовсім немає ніякої реклами - купи то, купи це.

"Була створена мотивація, був створений новий камертон для нас - для людей, які живуть в цій країні, - сказав він під час презентації відеоролику. - Найважливіше, що ми з вами кожен день змінюємося. Ми вже не ті, що були рік тому, два роки тому. У країні весь час щось відбувається, і це породжує все нових людей, створює нові портрети, і для нас найважливіше було показати ці портрети, показати портрети людей, які сьогодні уособлюють нашу країну. Про що вони мріють? Ми всі з вами мріємо, і іноді нам необхідно, щоб рідна людина, або людина авторитетна, або людина, якій ти віриш, якій довіряєш, на яку рівняєшся, тобі просто сказала: ти можеш! Ти можеш - це означає, я в тебе вірю, це означає, ти унікальний ... ти можеш - це нова мотивація для України, для сучасних українців".

Разом з Україною змінюється і "Альфа-Банк Україна".

Нагадаємо "Альфа-Банк Україна" - український банк з міжнародним капіталом, який є частиною інвестиційної холдингової компанії ABH Holdings SA з головним офісом в Люксембурзі. "Альфа-Банк Україна" входить в "десятку" вітчизняних банків за обсягом активів. У 2021 році "Альфа-Банк" був визнаний №1 в сервісі приватного банкінгу за версією Euromoney, а цифровий додаток став кращим для користувачів за версією Global Finance.

"Альфа-Банк" - це банк для вільних людей з великими мріями. "Альфа-Банк" - це банк, який змінюється, банк, який вже ніколи не буде як раніше ... Ми створюємо реально крутий український банк. Банк, який розуміє емоції. Банк, з яким по дорозі", - заявив на презентації генеральний менеджер "Альфа-Банку Україна" Рафал Ющак.

Але що далі? З цим питання "Апостроф" звернувся безпосередньо до CEO банку. хочу кинути виклик. Я хочу, щоб "Альфа-Банк" посів те місце, яке йому належить, - сказав Рафал Ющак виданню. - Всі знають" Альфу ", але яка вона," Альфа ", - не до кінця зрозуміло. І ось ми починаємо визначати, яка вона".