Компанія "Київстар" після труднощів зі зв'язком надає своїм абонентам як компенсацію додатково 3000 МБ для інтернету. Користувачі почали отримувати смс-сповіщення про нарахування.
Про це "Апострофу" повідомляють клієнти мобільної мережі.
3 лютого у користувачів мережі "Київстар" виникли проблеми з послугами мобільного зв'язку - було неможливо дозвонитися всередині мережі.
У пресслужбі "Київстару" заявили про тимчасовий масштабний збій у роботі оператора. Він тривав з 8 до 10 години ранку. Збій також вплинув на роботу контакт-центру.
У компанії пообіцяли компенсацію абонентам, у яких були проблеми. Зокрема, заявили, що нарахують додаткові хвилини на дзвінки на інші мережі, додатковий пакет мегабайтів.
У "Київстар" вибачилися за цю ситуацію і подякували абонентам за розуміння.
Як писав раніше "Апостроф", про неможливість здійснювати дзвінки в "Київстар" повідомили мешканці Дніпра, Запоріжжя, Полтави та інших міст країни.