В умовах воєнного часу багато громадян залишилися без готівки, а в закладах часто почали відмовляти в проханні розплатитися карткою. У зв'язку з цим було придумано спеціальний чат-бот, куди можна поскаржитися не несумлінних підприємців.
Про це повідомив Голова Комітету Верховної Ради з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев у своєму Telegram-каналі.
Відмічається, що згідно закону України, кожен громадянин має право розраховуватись за товари чи послуги своєю карткою.
"Будемо реагувати на кожен випадок відмови у розрахунку через термінал як продавців, так і постачальників", - йдеться у повідомленні.
Гетманцев проінформував, що саме для швидкого реагування і було створено спеціальний бот, куди люди зможуть надіслати інформацію щодо недобросовісних представників бізнесу (найменування, адресу, ЄДРПОУ тощо).
Аби скористатися можливістю, необхідно перейти за посиланням у Telegram: @pos_terminals_bot. Після цього потрібно натиснути "/start" і слідувати покроковій інструкції.