Війна змусила мільйони жінок покинути рідні домівки та адаптовуватися в незнайомих містах. Однак українки знаходять у собі сили не лише вчитися жити в нових реаліях, а й розвиватися.
Завдяки допомозі ВБО "Конвіктус Україна" та СОС Дитячі містечка Україна жінки, які постраждали через війну, отримали змогу проходити тренінг "З основ ведення власної справи та розробки бізнес-планів", написати бізнес-плани та отримати кошти на розвиток власної справи.
Організатори передали "Апострофу" історії жінок-переселенок, які не побоялися стати міцно на ноги та почали розвивати свій економічний потенціал.
Історія Ірини Харченко, яка ще з 2016 року тікає від війни
"Мені завжди подобалися кульки, але мені їх чомусь ніхто ніколи не дарував", - розповідає Ірина Харченко.
Ірина розпочала власну справу ще у Харкові, де жила з 2016 року, адже тікала від війни з м. Торецьк Донецької області. Спочатку у подарунок на своє 30-ліття купила обладнання, щоб робити собі кульки. Пізніше друзі почали просити зробити святкову атмосферу, а потім коло клієнтів й розширилося. У Києві, куди родина переїхала внаслідок воєнної агресії росії 24 лютого, Ірина вирішила взяти участь у тренінгу, пройшла навчання та написала бізнес-план, щоб її справа "Не тримай зла – тримай кульку" отримала нове дихання у столиці. За кошти, які отримала учасниця, вона закупила матеріали на кульки, в тому числі новорічні та з індивідуальними надписами й інший інвентар, а асортимент доповнила боксами із солодощами. Ірина проходить курси смм та таргетованої реклами, адже стикнулася із подорожчанням матеріалів і планує навчитись знаходити клієнтів у соцмережах.
Історія Юлії Росялкової
"На тренінгу мене так захопив обмін ідеями та загальна атмосфера, що в пам’яті виринули приємні відчуття від справи, яка надихає", - ділиться враженнями Юлія Рослякова.
Про навчання вона дізналася, коли їй зателефонували із соцзахисту та запропонували взяти участь. Юлія розповіла, що їй подобається пекти й колись вона мріяла зробити це власною справою. Тому вирішила написати бізнес-план, щоб в умовах війни ставати економічно сильнішою.
"Я завжди любила пекти. Відчуття, коли ти пробуєш нові рецепти та з цікавістю спостерігаєш, що виходить – неймовірні", - розповідає Юлія.
За кошти, які жінка отримала від проєкту, вона купила тістоміс та настінну духовку. Юлія реалізовує свою випічку на різних майстер-класах та вечірках. В планах - зробити та розвивати сторінку у соцмережах, де буде ділитися рецептами та знаходити нових клієнтів, а також розвивати напрям кето-випічки (це корисні низьковуглеводні десерти).