В АТ "Укрзалізниця" офіційно підтвердили смерть пасажирки потяга 4/3 "Запоріжжя - Ужгород" у вагоні без кондиціювання 16 липня. Там зазначили, що іноді люди гинуть у поїздах, особливо у пікові дні, з огляду на це, прагнуть оснастити їх системами кондиціювання повітря.
Про це йдеться у повідомленні пресслужби УЗ.
Там опублікували уточнення поширеної раніше інформації про трагедію задля уникнення розбіжностей у тлумаченні події.
Смерть пасажирки лікарі швидкої допомоги по станції Бердичів констатували у ніч 16 липня. Водночас, точну причину смерті мають встановити правоохоронці та судмедексперти.
Вагон, у якому прямувала пасажирка, був маркований як "вагон без кондиціонування".
"На жаль, випадки природних смертей у вагонах трапляються, подекуди навіть декілька разів на місяць - що статистично пояснювано, враховуючи кількість пасажирів, які щодня подорожують поїздами (в пікові дні - понад 100 тисяч людей, як населення немаленького міста). Укрзалізниця детально вивчає всі обставини таких випадків і за необхідності сприяє розслідуванню", - повідомили в УЗ.
У зв'язку з цим там нагадали, що у випадку погіршення самопочуття під час поїздки, варто негайно звернутись за допомогою до провідника. Він може тимчасово знайти місце в іншому вагоні чи викликати медиків.
Також під час аномальної спеки потрібно максимально уважно поставитися до вибору вагона і запастися водою. Ще варто слідкувати за власним самопочуттям перед, під час та навіть після поїздки.
Всі швидкісні потяги, а також велика частина вагонів далекого сполучення залізниці мають системи кондиціювання повітря. У застосунку та на сайті УЗ позначені "сніжинкою".
"Щороку ми збільшуємо кількість таких вагонів за рахунок модернізації та капітально-відновлювальних ремонтів, а в літній сезон 2025 вже вийдуть 66 нових вагонів, вироблених в рамках цільової програми", - додали у пресслужбі.
Нагадаємо, інформацію про смерть пасажирки через спеку 16 липня в поїзді Запоріжжя - Ужгород підтвердив керівник пасажирського напрямку компанії Олександр Перцовський.