Дрібний конфлікт можна вирішити шляхом уточнення позицій сторін, проте для цього треба заспокоїтись і зрозуміти, чи насправді ви хочете його врегулювати або ж маєте бажання посваритися.
Про це розповіла психологиня-психоаналітик Ганна Утіна у блозі на YouTube.
Вона вказала на розповсюджену помилку, яка зазвичай обрізає шлях до врегулювання конфлікту – починати розмову з претензій.
"Щоб конфлікт якось розрулився і вийшов діалог – ви не можете починати розмову зі звинувачень. Не можна зайти і сказати "що ви собі дозволяєте!", адже тоді людина або злякається, або почне захищатись, відповідно діалогу не буде. Тому треба зважити – чи є у вас ресурс себе опанувати і вести діалог", - зазначила вона.
Вона навела просту тезу, яка може допомогти налаштувати іншу сторону конфлікту до конструктиву. При цьому зазначила, що є ненульова ймовірність, що якась зі сторін може бути не в ресурсі для врегулювання ситуації.
"Вихід: "я прийшла з запитанням" – без агресії, просто дізнатися. У нас завжди є вибір – приходити з агресією, або спробувати себе опанувати, докласти зусиль і дати шанс цій ситуації розгорнутися. Адже інколи ми насправді не хочемо, щоб ситуація нормально вирішувалася, а хочемо, щоб все згоріло, тому що в нас немає сил терпіти", - вказала психологиня.
Раніше психолог розповів про екстремальний спосіб, яким можна навчитися відновлювати внутрішній ресурс.