RU  UA  EN

Субота, 26 квітня
  • НБУ:USD 41.30
  • НБУ:EUR 46.80
НБУ:USD  41.30
Суспільство

Новини

25 квітня

Всі новини

​Новий Е-запис сервісних центрів МВС: яких змін зазнав за два тижні роботи

Фото: facebook.com/kyivobl.hsc.gov.ua

Уже майже два тижні всі сервісні центри МВС перейшли на новий формат запису на послуги. Здійснити запис за старою системою нині неможливо.

Про особливості нового Е-запису, чим він відрізняється від попереднього та як новий запис "показав" себе в роботі протягом цього часу розповів "Апострофу" начальник регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Київській та Чернігівській областях Сергій Петров.

Посадовець зауважує, що головною новацією є повна автоматизація.

"Серед безумовних переваг нової системи – повна автоматизація керування та унеможливлення сторонніх втручань. Запис є індивідуальним, тобто ніхто інший, окрім суб’єкта звернення, скористатися ним не зможе. Крім того, у разі виявлення розбіжностей інформації, зазначеної у записі, з відомостями, які містяться в документах – у наданні послуги буде відмовлено", - констатує Петров.

І додає, що кількість реєстрацій онлайн лімітована. Зокрема протягом одного поточного місяця фізична особа може здійснити 4 реєстрації через Е-запис. Для юридичних осіб встановлений ліміт чотири записи на поточний день.

Якщо говорити про реєстрацію через термінал, то для фізичних осіб визначений ліміт реєстрацій через термінал – чотири протягом місяця. Юридичні особи можуть здійснити не більше шести реєстрацій на день.

А ось якщо ваші плани змінилися і ви не можете потрапити на обрану послугу, в сервісному центрі МВС радять скасувати запис.

"Якщо з будь-яких причин громадянин не може вчасно прибути в сервісний центр МВС, йому потрібно скасувати свою онлайн-реєстрацію. Зробити це можна у системі Е-запис не пізніше, ніж за 2 години до часу отримання послуги, вказаного під час реєстрації. Наголошу: якщо громадянин не з’явився для отримання послуги в сервісний центр МВС 4 рази протягом поточного місяця, і не скасував свої реєстрації онлайн, його буде тимчасово заблоковано у системі Е-запис", - пояснює Петров.

Прогнозується, що нова система керування чергою спростить процес попередньої реєстрації для клієнтів. Передбачений захист від автоматизованих ботів, які раніше "виловлювали" талони з системи, унеможливить подібні маніпуляції. Відповідно, більше людей зможуть зареєструватися для отримання необхідних послуг.

"Також додам, що запис у новій системі розподіляється за принципом 50/50. Тобто 50% запису є онлайн і стільки ж - в терміналах сервісних центрів МВС", - говорить посадовець.

Змінилася й кількість днів наперед, за якими можна здійснити запис. Зокрема, пояснює начальник РСЦ, раніше на теоретичний іспит чи реєстрацію/перереєстрацію транспортного засобу можна було здійснити запис за два тижні, а на практичний іспит - за три тижні. Нині ж, в новому Е-записі запис на всі послуги відкритий на три тижні наперед.

"Ще однією зміною є те, що раніше через термінал можна було здійснювати запис на поточний день та на два дні наперед. Нині запис через термінал можливий лише на поточний день", - зазначає Петров.

Разом з тим додає, що тепер через термінал під час запису так званий паперовий "талон" не видаватиметься. За новою системою, під час реєстрації громадянин вказує свою електронну адресу, на яку приходить повідомлення-сповіщення реєстрації на послугу. Якщо пошта відсутня - вбивається робоча пошта ТСЦ МВС, а про сповіщення адміністратор повідомляє громадянину.

Нагадаємо, зареєструватися на отримання послуг можливо у форматі онлайн — на 21 день вперед, або ж день у день в терміналах самообслуговування.