Споживання в Україні з початком російського вторгнення знизилося і, якщо на продуктах харчування ця тенденція не надто позначилася, то по предметах тривалого користування економія помітна дуже добре.
Про це йдеться у матеріалі "Апострофа".
З одного боку, згідно зі статистикою, матеріальне становище меншої частини українців навіть покращало, незважаючи на четвертий рік війни. З іншого боку, населення, насамперед, у регіонах, що знаходяться поблизу лінії фронту, бідніє.
Крім того, людей, які постійно проживають в Україні (на контрольованій території) за час великої війни поменшало на кілька мільйонів – за найменш оптимістичними оцінками, на десяток мільйонів.
Таким чином, умовно кажучи, та сама кількість товарів, яка була до вторгнення, зараз припадає на меншу кількість споживачів.
Резюмуючи тенденцію, що склалася, можна сказати, що сьогодні для українців вміст холодильника важливіший за самий холодильник.
Як раніше писав "Апостроф", на четвертий рік війни в Україні спостерігається значне падіння відвідуваності ресторанів та інших місць відпочинку.