Автобусна компанія Ecolines, що відмовила в перевезенні в Болгарію чотирьом українцям по безвізу, пояснила ситуацію.
Відповідна заява розміщена на сторінці компанії в Facebook.
"Провідник припустився помилки, виконуючи свої обов'язки. Правила безвізового режиму діють досить короткий час, відсутність досвіду і спричинила некомпетентну поведінку провідника під час посадки на рейс Київ-Варна", - йдеться в повідомленні.
Відзначається, що щоб подібні випадки не траплялися в майбутньому, компанією буде посилено навчання та інструктаж провідників щодо документів, що дозволяють перетин кордону в рамках безвізового режиму.
"Компанія Ecolines приносить вибачення всім нашим пасажирам, зокрема сім'ї - Сергію, Ірині, Олександру і Дарії, які не змогли скористатися поїздкою. Зараз ми намагаємося зв'язатися для обговорення надання компенсації за невикористану поїздку", - додали в компанії.
Як повідомляв "Апостроф", журналісти дізналися про "продаж черги" за біометричними паспортом.