Для адекватного вибору автомобіля потрібно чітко розуміти, для чого він вам потрібен, скільки ви готові витрачати грошей на обслуговування, а також непогано розбиратися в цій справі взагалі. Нюансів безліч, аж до джерела енергії, яке буде приводити вашого "залізного коня" в рух.
Портал "За рулем" опублікував сім причин, чому не варто купувати автомобіль на дизельному паливі.
1. Обережність з паливом
Бензин залишається бензином, грубо кажучи, в будь-яку пору року. А от із дизельним паливом все інакше. Воно буває як літнє, так і зимове. Літній варіант, навіть якщо мороз на вулиці незначний, з легкістю перетворюється на "жижу", що нагадує за консистенцією сметану. Іноді це паливо і зовсім повністю переходить в тверду фазу.
Та й у цілому дизельна паливна апаратура вкрай чутлива до якості палива. Часом заправка поганою соляркою призводить до дорогого ремонту.
2. ТО машини дорожче, як і сам автомобіль
Практично завжди дизельний варіант автомобіля коштує дорожче, аніж його бензиновий аналог. Попри те, що дизельна машина все ж економічніша, ця різниця буде довго окупатися. Бувають випадки, коли вона окупається навіть не у першого власника. При цьому ТО дизельний автомобіль вимагає приблизно раз на 10 тисяч км пробігу. Обходиться воно приблизно на половину дорожче, ніж в разі двигуна внутрішнього згоряння.
3. Економія на паливі не покриває витрати
Дуже часто буває так, коли економія, яку дає дизельний двигун, в результаті не покриває всі необхідні витрати на обслуговування дизельного авто. До того ж ціна дизельного палива високого класу відчутно дорожча за АІ-92 і впритул підходить до цінника АІ-95. Таким чином стає очевидно, що колишня цінова перевага ДП відходить в небуття.
4. Холодно в салоні
У дизельних моторів високий ККД, внаслідок чого в циліндрах під час роботи двигуна виділяється менше теплової енергії. Двигун погано прогрівається, що може стати причиною дискомфорту взимку. До оптимальних температур двигун прогрівається тільки на ходу, коли навантаження більше. Через це взимку в салоні дизельного автомобіля відверто холодно.
5. Не всюди пускають
Внаслідок того, що прибічники "зеленого" руху оголосили дизельні автомобілі ледь не основними ворогами довкілля, в окремих містах Європи уже почали з'являтися зони, куди з дизельними моторами не пускають.
6. Занадто гучний двигун
У дизельному двигуні утворюється великий тиск, через що він створює більше шуму. Шум, в свою чергу, призводить до більш відчутних вібрацій, що теж дратує. До того ж дизель, як і раніше, смердить і торохтить на прогріванні - сусіди безпомилково впізнають вас по звуку і запаху.
7. Дорого
У дизеля дуже складна апаратура. Вона на порядок дорожча за бензинову. У дорогих моделей витрати на ремонт і запчастини можуть бути вищими в кілька разів. Окрім цього, конструкція дизельного двигуна вимагає від механіка високої кваліфікації, що впливає на цінник самої виконаної ним роботи.
Раніше ми також повідомляли про автомобілі, у яких шикарний дизайн, але жахлива практичність - топ-5 найбільш незручних автомобілів.