Багато українських автомобілістів встановлюють на свої машини газобалонне обладнання (ГБО), оскільки на газі їздити вигідніше через дешевизну. Проте встановлення ГБО також несе в собі певні мінуси.
Про які мінуси йдеться, повідомляє auto.today.ua.
Експерти не рекомендують водіям встановлювати газобалонне обладнання у випадках, якщо автомобіль невеликий. Інакше доведеться забути про багажник, оскільки ГБО встановлюється туди.
Крім того, не варто встановлювати ГБО, якщо у автомобіля салон, що трансформується, оскільки від цієї функції доведеться відмовитися. Також не потрібно ставити обладнання на автомобіль, який постійно стоїть у підземному гаражі – на більшій частині підземних парковок заборонено ставити авто із ГБО з міркувань техніки безпеки.
Категорично заборонено ставити ГБО на автомобіль, на який є гарантія - інакше Ви втратите гарантію на двигун, електричну проводку, кузов. До того ж варто додати, що виробники авто забороняють вносити зміни в конструкцію автомобіля.
Не варто також ставити ГБО, якщо Ви мало їздите своєю машиною. Автогаз поки що вигідний, якщо в рік проїжджати не менше 30 000 кілометрів - інакше кажучи, це вигідно, якщо Ви працюєте на таксі або комерційному транспорті, а також можливо, якщо постійно щодня їздите по роботі.
І перш, ніж Ви замислитеся над установкою ГБО, варто задуматися про те, що його потім складно продати. За словами експертів, зараз багато автомобілів знають, що газобалонне обладнання є вірною ознакою того, що автомобіль, швидше за все, зношений.
Раніше ми повідомляли, що в Україні зі зростанням ціни на скраплений газ зменшується попит на нього як автомобільне пальне.