Елегантний електромобіль Hyundai Ioniq 6 не впорався із так званим "лосиним тестом" - підвела м'яка підвіска. Хоч, як правило, завдяки низькому центру маси електрокари можуть демонструвати непогану керованість на помірних швидкостях.
Про це пише іспанське видання km77.com.
Читайте також: Надійні і економні: названо 3 дизельні кросовери з найменшою витратою пального
Як зазначається, у випробуваннях іспанці використали 229-сильну версію електрокара, яка здатна розганятися до 100 км/год за 7,4 секунди. У нашій країні тако модель коштує 1,875 млн гривень. Її позиціонують як компромісну між базовою версією та топовими електрокарами з приводом на всі колеса.
На тестовому авто використовували шини Nexen NFera Sport EV в типорозмірі 245/55 R18. Вони створені саме для електрокарів, а тому мають якнайменші енергозатрати та забезпечують вдалий ресурс на авто з великим крутним моментом на низьких обертах.
Під час слалому Hyundai Ioniq 6 здолав дистанцію за 24,9 секунди, без зауважень з боку експертів. Проте результат виявився повільнішим, ніж в електрокросовера Subaru Solterra, що є аналогом відомого Toyota bZ4X.
Під час "лосиного тесту", коли імітується раптова поява на дорозі перешкоди, необхідно пройти маневр не зачепивши конуси на швидкості понад 77 км/год - Ioniq 6 зміг чисто проїхати лише після зниження швидкості до 72 км.
Експерти вважають, що в цьому підвели два фактори:
- м'яка підвіска, якій не вистачає стабільності під час оперативних маневрів;
- різкі реакції на педаль акселератора, що роблять електрокар схильним до заносів.
Раніше ми публікували топ-15 "бусів" з пробігом серед українців у 2023 році.
- Вас також може зацікавити:
Названо найпопулярніші дизельні авто серед українців
Які легкові авто найчастіше приганяють в Україну: свіжий рейтинг
Названо топ-5 авто бізнес-класу з пробігом в Україні: фото і ціни моделей